6 Nisan 2010 Salı

DEVRECİLİK


Saç modellerine bakın. Bunlar nasıl bu hale gelmişler. Tahmin edebilen varmı ? Boca juniors idmanından bir kare. Peki sebebi ne olabilir bu saçlar neden bu hale gelir. İşte sebeb ! Boca juniors'ta bir gelenek vardır bu çok çok öncelere dayanan bir gelenektir. Alt yapıdan A takıma yükselen gençler ilk kamplarında bu hali alırlar. Kısacası devrecilik vardır. Askerliğimizi yaparken veya okul çağlarında hep rastlamışızdır devrecilik olaylarına. Sesimiz çıkmaz daha doğrusu çıkartmazlar. Acaba Paşabahçe Spor Kulübünde böyle bir gelenek başlarmı. Belki bu kadar kötü değil ama saçları en azından 3 numara traş olabilir. Genç futbolcularımızın bu duruma tepkisi ne olur . Bir sonraki anketimiz bu olur belkide.

4 yorum:

  1. Aşkın hocamızın askerlik zamanlarında nasıl çavuş olduğu söylenir hep. Ben görmedim ama duydum. Öyle bakması yetermiş askerlere. Yat, kalk, sürün tarzı emirler verir. Günlerini zindan edermiş adamların. Onun karşısında esas duruşta beklerlermiş.. Acımasız adam ne olcak.. Ahh benim elime düşecektiki buu tınlarmıydım acaba.. ( Ben askerde çok yetkili bir kişiydim. Sana alçak sürünme yaptırırdım aşkın ) :)

    YanıtlaSil
  2. :)) :)) :)) :)) offffff,,, bir an isak geldi aklıma :)) böyle kesmişiz saclarını :))

    YanıtlaSil
  3. anket yapıcam belki bu anketi kazanır :) takımda kimin saçı bu şekil olsun diyee :) isak kazanır dimi .. ahahahaaaa
    emre çat ..

    YanıtlaSil
  4. tepkileri ne olur demişsin? zaten bir cogu böyle kestiriyor saclarını gencligin,, sorun cıkarmazlar yani :d :d

    YanıtlaSil