20 Eylül 2010 Pazartesi

BİZE İNANIN


Maçtan sonra Teknik Direktörümüz Aşkın Karadeniz yaptığı açıklamada " Bugün sahada kendine inanan , ne yaptığını bilen bir ekibim vardı. Sahada verdiğim takdiği çok iyi uyguladılar. Maçta şu iyiydi şu kötüydü diye bir ayırım yapmicam . Çünkü hepsi birer cengaver gibi savaştılar ve hakettikleri 3 puanı hanemize 3 golle yazdırdılar. Hepsinin alınlarından öpüyorum. Birde tribünleri dolduran taraftarlarımıza teşekkür etmek istiyorum. Dolu tribünlere oynamak gerçekten çok güzel. Futbolculara ve bize ayrı bir motivasyon katıyorlar. Onlara bizlere verdikleri destekten ötürü bir kez daha teşekkür ediyorum. Yanlız bundan sonraki maçlarda tezahüratlarıyla bizlere destek olurlarsa , çok daha iyi futbol ve sonuç için onlara söz veriyorum. Paşabahçe Meydan grubuna özellikle sesleniyorum. Onlara bu uzun lig maratonunda çok ihtiyacımız olacak. Bizde onlara şampiyonluk hediye etmek için var gücümüzle savaşacağız. Bu kulüp ve taraftar bunu hakediyor" dedi.

3 yorum:

  1. saçmalama aşkın ya. takım başta pas yapar gibi yapmaya çalıştı ilk yarını ortasından sonuna kadar döküldüler.rakibin gol atmaya hali yoktu zorla gol attırıyodunuz.2.yarıdada çok kotu basladınız sonlara dogru rakip disiğlinden koptu herşey tozpembe oldu

    YanıtlaSil
  2. bu hoca kral ya kralsın sen hocam kral seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  3. sen yanlış maç izledin galiba,,

    YanıtlaSil