8 Nisan 2011 Cuma

Tebrikler Paşabahçe



Bu sene Paşabahçe'miz bütün yaş kategorilerinde şampiyonluğa ulaşamadı. Bütün hepsinde 2. sıradaki yerimizi aldık. Belki hedefe ulaşamadık gibi görünüyor ama bunun meyvelerini önümüzdeki yıllarda alacağımızdan hiç şüphemiz yok. Alt yapımızın tıkır tıkır işlediğini görmek için dahi olmaya gerek yok. Tamam sorunlar olabilir hemen hemen her kulüpte olduğu gibi. Fakat aşılamaz sorunlar değildir bunlar. Uzun yıllar sonra sahamız yapıldı. Futbol okuluna inanılmaz ilgi var. Aile'ler kulübümüze alt yapı konusunda çok güveniyorlar. Güvenmelerindeki sebebin Paşabahçe'mizin Amatör küme kulüpleri arasında ne kadar güçlü bir konumda olmasının etkisi çok büyük. Yıllardır profesyonel liglere futbolcu verir ve tanınan bir camiadır. Paşabahçe'mizin maçlarını izlerken tribünde her an bir futbolcu simsarı görebilmek mümkündür. Tesislerimiz gelişti ve yeni yıldızların yetişeceği bir yer haline geldi. Her zaman futbolcu yetiştiren bir kulüptü fakat tesislerimizin yenilenmesiyle çok daha iyi hal alacak bu durum. Beykoz amatörlerinin bir numarasıdır. Kim ne derse desin İstanbul amatörlerinin bile en önde gidenidir. Tribün desteği inanılmaz seviyelededir. Bu sene herkes şahit oldu bu duruma. Taraftar inanıyor kulübe. Artık biraz daha ciddi üst ligleri düşünmemizin zamanı geldi. Maddi konularda yöneticilerimizin biraz daha çalışması gerekiyor. En azından Kulüp lokalinin işletmesi kimin elinde bilmiyorum ama para kazanılması açısından bişeyler yapılması gerekiyor. Paşabahçe'nin mükemmel bir taraftar desteği var. Çoğu Profesyonel futbol takımlarından bile hatta süper lig takımlarında bile olmayan taraftar potansiyeli var. Mesela Paşabahçe'mizin formalarını , kaşkollarını yani ürünlerimizin satılacağı bir yer yapmaları ve bu konuda bir çalışma yapmaları gerekiyor. Bu sadece benim fikrim. Böyle fikirler biraz daha geliştirilirse kulübümüze çok faydalı olacağını düşünüyorum. Paşabahçe'mizde bu potansiyel fazlasıyla var. Buralardan gelecek paralarla kulübümüz çok daha iyi idare edilir. Futbolcuların maaşları düzenli ödenir. Kulübün giderleri rahatlıkla ödenir. Futbolcu bir oynuyorsa o zaman iki oynar. Futbolcu yetiştiren bir kulüp olmakla birlikte futbolcunun gelmek istediği yerde olur. Zaten öyle ama bu dediklerim olursa tadından yenmez bir hal alırız. Dediğim gibi Paşabahçe de bu potansiyel fazlasıyla mevcud.

Emre Çat

8 yorum:

  1. yine cok güzel bir yazı olmuş paşabahçe sevdalısı bir adam olarak yineliyorum, yönetimde de görmek isteriz gönülden yazıyorum,

    YanıtlaSil
  2. saha yönetimin yapmış olduğu birşey olarak görünüyor ama işin aslı öyle değil. ödemelerde sözlerinde durmuyorlar. futbolcuların alacakları ödenmiyor. verilen sözler tutulmuyor. böyle yönetim şeklini herkes yapar. bundan kolay bişey yoktur heralde. admin bence sorunun derinine girmen lazım. sorunları yazman lazım. paşabahçe sevdalısı bir kişisin ve eğer paşabahçeye yararın daha fazla hissettirmek istiyorsan bunlarıda yaz. takım geçtiğimiz sezon bir kuruş almadan neler yaptı. herkes bunu biliyor.. verilen sözler tutulsun..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Emre.Ellerine sağlık kardeşim.Gerçekten harika bir yazı olmuş.Bu yazıların devamını bekliyoruz.Her zaman Paşabahçemizin yanındayız.Her zaman destek vermeye hazırız.Dediğin gibi takımımızın ürünlerini bekliyoruz.Geçen sene kaldığımız yerden daha coşkulu daha tempolu devam edeceğiz.Geçen sene Paşabahçemizin adını her yere duyurduk.Bu sene taraftar grubu olarak daha aktif olmalıyız.Sezon açılışına yakın toplanıp sezon planlaması yapmalıyız.İstanbulun her stadındaki Paşabahçe maçlarına gitmeliyiz.Bizler semtimize sevdalıyız.Bu semtin aşığıyız.Bizler İstanbulda sadece Paşabahçemizde gerçekten nefes alıyoruz.Ben şahsi olarak kendime ve 2 oğluma Paşabahçe ürünlerinden almak istiyorum.Çocuklarımı bu yıl Paşabahçe maçlarına getirmek istiyorum.Geçen seneki güzelliklerin tadı damağımda kaldı.Yine yeniden bu güzelliklerin peşinde koşmak istiyorum.Paşabahçemizin marşını sesim kısılıncaya kadar söylemek istiyorum.Bu konularda çalışmalarını bekliyorum.Üzerimize düşen görev varsa bu yolda yapmaya hazır olduğumu belirterek saygılar sunuyorum.ÜMİT YILMAZ.

    YanıtlaSil
  4. yeni sezonda takımın elde tutulması zor olucak sanki,, az paraya evet demelerine rağmen anlaştıkları paraları alamıyolarsa bu kaliteli kadro nasıl tutulur,, bilmiyorum burası yöneticiler tarafından takip ediliyomu, ama ediliyorsa rica ederim bu kadro izleyenlere bizlere büyük keyif verdi, mümkünse eğer bir sntrafor birde sag cizgi oyuncu takviyesi ile bir üst lige rahat cıkacaktır teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. klübümüzün satış pazarlama konusunda cok zayıf kaldığı herkez tarafından söylenen bişi olmasına rağmen bu büyük etiket marka neden bu konuda bir calışma yapmaz inanın anlamıyorum,, büyük bir markayız, sadece pazarlama calışması yapılmalı,, zor bir iş değil inanın, bu konu hicmi konusulmuyor hicmi kritik edilmiyor, sevgili emre bu konuyu cok sık dile getirmeye devam et

    YanıtlaSil
  6. En önemlisi bence bu sene bize inanılmaz bir takım seyrettiren Aşkın Hoca ile anlaşılmalı sonrasında hocamızın raporuna göre gidecekler kalacaklar belirlenmeli futbolcuların ödemeleri yapılmalı
    bu kadar kısıtlı imkanlarla çok iyi mücadele edene takımımızdan bence kimse yollanmamlı genc takımdan gelen oyuncularımızla takviye edilmeli sayın yöneticilerimiz burayı takip ediyorlarsa şimdiden hazırlık başlamalı bizler paşabahçe sevdalısıyız

    YanıtlaSil
  7. genc takımı izledim, lig maclarını icerde takip ettim. seneye a takıma cıkacak kadar etkili yada sivri bir oyuncu görmedim ben, ortasahadaki cocuk haric sanırım zaten a takımda oynadı o, birde kaleci, başka bir oyuncu dikkatimi cekmedi a takım icin, ortasahadaki arkadaşımın adı aklıma gelmedi
    a takımdaki oyunundan cok gerideydi ama genc takımda. a takıma bencede sag taraf ve sol taraf yeticektir. birde santrafor,

    YanıtlaSil
  8. bu takıma sadece sağ taraf lazım diger tüm mevkilerde sorun sıkıntı yok bana kalırsa birde iyi sol açık lazım ishak askere gitmiş sanırım onun yerini dolduracak birisi alınması lazım...

    YanıtlaSil