28 Mart 2012 Çarşamba

RİCA VE UYARI


Paşabahçe ve Çubuklu Spor arasında son yıllarda yaşanan bir rekabet söz konusu. Bunun tatlı bir rekabet üzerinde geçmesini temenni ediyorum. Blog'umuza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayıda herkese çok teşekkür ediyorum. Fakat bu iki güzide kulübümüzü farklı yerlere çekilmeye çalışıldığını hissediyorum ve bu yüzden her iki takım taraftarlarını sağduyuya davet ediyorum. Bu yüzden istenmeyen yorumlar söz konusu olduğundan Paşabahçe ve Çubuklu Spor hakkındaki yorumları yayımlamamaya karar verdim. Ortam yumuşayana kadar bu böyle sürmesi her iki güzide kulübümüz için daha iyi olacaktır. Paylaşılmayan nedir arkadaşlar ? Bu iş Fenerbahçe , Galatasaray rekabeti gibi olmaya başladı. Rekabet her zaman iyidir ama bunu fair play çerçevesinde düşünürsek. Gencecik arkadaşlarımıza örnek olalım. Kim yenerse kim başarılıysa tebrik etmesini bilelim. Futbol güzelliktir. Futbol kardeşliktir. Satırlarımı güzel bir atasözüyle bitiriyorum " Komşu komşunun çöpüne muhtaçtır " İlginize ve alakanıza teşekkür ederim...

Emre Çat