6 Eylül 2012 Perşembe

Kaptan Diyor ki






Paşabahçe'nin bayrak ismi kaptan Gökhan namı diğer GOGO yeni sezon öncesi düşüncelerini ve beklentilerini sorduk bu büyük insana. Heyecanlı bir bekleyişi var ve bir an önce cumartesi gününün gelmesini istiyor. Sahada bir gladyatör gibi savaşan ve Paşabahçe'nin başarılı olması için hiç bir fedakarlıktan kaçmayan, canını dişine takıp oynayan bir adam Gogo. Benim ve Paşabahçe taraftarının gözünde yeri çok farklı. Konuşmaya başlamadan önce sıkıntılıydı. Blog da yapılan yorumlar ve haksız eleştirilerden dolayı biraz dertliydi. Şüphesiz sonuna kadar da haklı. İşte Kaptanımız, bayrağımız Gogo neler söyledi..

Abi, önce çok teşekkür ederim kendimizi ifade etmemize aracı olduğun için. Abi, her şeyden önce çok sevdiğim kulübümde büyük fedakarlıklar yaparak oynuyorum. Adım menejere çıkmış ! Futbolculuğuna güvendiğim en iyi arkadaşlarımın buraya gelmesine vesile oldum. Bu arkadaşların hepsi çok iyi futbolcular ama dediğim gibi beni menejer yapmışlar! Sözüm ona takımı ben yapmışım. Ben bu takımın kaptanıyım ve bu takıma bu semte aşık bir adamım. İsmimin önün de Paşabahçe'li Gökhan (Gogo ) olsun istiyorum. Benim ismimi zikreden " Paşabahçeli Gogo " desin istiyorum. Ben tüm benliğimle Paşabahçeliyim. Her şeyi bir kenara bırakıp yarım kalan işimi bitirmeye geldim ben buraya. Ama Paşabahçe deki muhalefet bile diyemeyeceğim insanlara yaranamadık. Varımızı yoğumuzu sahaya bırakıyoruz ama kimseyi mutlu edemiyoruz. Barcelona gibi oynasak " çok sıkıcı oynuyorlar " deyip sallayacaklar diye düşünüyorum bazen. Herkesin gözü bizim üzerimizde. Takım kötü gitsin, başarılı olmasın isteyenler bile var. Daha sezon bile başlamadı ve dolayısıyla en ufak bir puan bile kaybetmedik. Hazırlık maçları oynadık ve genelini iyi futbol oynayarak kazanmasını bildik.  Ama Allahın izni ile kimsenin başaramadığı bir üst lige çıkıp adımızı Paşabahçe tarihine yazdırıcaz. Bunu canı gönülden istiyor, arzuluyorum. Beni bilirsin abi, ben kaptan olmuşum olmamışım önemli değil. Ne kadar gücüm varsa sahada bırakırım. Bundan kimsenin şüphesi olmasın. Şimdi kaptanım ve artı görevlerim var. Bütün takımla ilgileniyorum. Genç futbolcularımıza ayrı bir özen göstermeye çalışıyorum. Bilgilerim derecesinde elimden geldiği kadar onlara bildiklerimi ve yapmaları gerekenleri söylüyorum. Bu takımda 17 yaşında forma giyen arkadaşlarımız var. Hepsi birbirinden yetenekli çocuklar. Mesela Tolunay, son derece yetenekli. Hocamız da bütün hazırlık maçlarında formasını verdi ve çok başarılı oldu. Yazılanlar, çizilenler ve yaşadıklarımız bazen üzüyor insanı ama bir yerden de kamçılıyor da. Her şeyin güzel olması için çok çalışıyoruz. Bize inanan Hocamızı, yönetimimizi ve Paşabahçe halkını lig sonunda mutlu etmek istiyoruz. Bizlere destek olsunlar. Bizlere inansınlar. Bu genç kadro bu camiaya gereken ve istenilen başarıyı verecektir. Ben kendi adıma her zaman söylediğim gibi bu formayı layıkıyla giyicem. Terimin son damlasına kadar sahada savaşıcam. Her şey Paşabahçe için..

5 yorum:

  1. Kaptanlık sadece sahada olmuyor. Getirdiği futbolcular dışında diğer çocuklara da para aldırsın da görelim
    Öyle sahada mücadele tamam takdir ediyoruz fakat kaptanlık bununla sınırlı değil. Kendini düşünen kaptanlardan olma. Çocuklara paşabahçenin çocuğuna sahip çık. gerekirse yönetimle aralarında dur

    YanıtlaSil
  2. Takım içerisindeki futbolcuların düşüncelerini kamuoyuna aktarmaları çok güzel, Gökhan kardeşimiz tanıdığımdan beri dediği gibi sahada aslanlar gibi mücadele eden birisidir. Takım Kaptanı olarakbtakıma arkadaşlarını tavsiye etmesi kadar da doğru bir hareket yoktur. Tabiiki Gökhan tavsiye edebilir ama onun hocası ve yönetimide tavsiye edilen isimleri iyice araştırır ve sordurur öyle alır. Öyle olduğunuda düşünüyorum. Fakat buradan şunuda iletmeden edemeyeceğim, Gökhan kardeşim demişsinki "her şeyden önce çok sevdiğim kulübümde büyük fedakarlıklar yaparak oynuyorum" bu fedakarlığını en verimli çağında bu takımın sana daha çok ihtiyacı olduğu zaman üç beş kuruş fazla para alabilmek için bırakıp gittiğin zaman neden yapmadın? O yüzden söylediğin bazı şeyler pek inandırıcı gelmiyor ve başka anlamlar çağrıştırıyor bende fakat onlarıda buradan yazmayı doğru bulmuyorum. Başarılar...

    YanıtlaSil
  3. senden kaptan olmaz hazırlık maclarında seyrediyorum herkese aynı mesafede durmuyorsun gençlere yüksek sesle konuşup tanıdıklarına hadi kardeşim muhabbeti yapıyorsun takım kaptanı denen kişi sefaya nihata erkana sahip çıkardı hocanla berabersin hocana bu dakikkada bu yanlış olur diyemedinmi?
    para yüzunden paşabahçeyi bıraktığını bilmiyorduk buda yeni çıktı....

    YanıtlaSil
  4. burdan parayla ilgili gökhanı suçlayıcı yazışma yapan cahil takımı ,sezon başı tuzlanın hocası gökhanı bize ver dediginde hocanın gökhana sorması sonucu para kazanmak istersen git demesine ragmen ,gökhan ben paşabahçede kalacagım demiştir,bu çocuk kütahyaya bile giderken klubüne 1000 euro gibi bir para kazandırmış,dönünce de bu bedeli almadan oynamıştır,sormak isteyen halidun başkana sorabilir,abilikse yapar ,kaptanlıksa yapar,ama kahpelik yapmaz,bu gençlere birşey söylememe modelide yeni çıktı,eski oynayanlar bilir gençler duşa giremezdi,,şimdi gidin genç oyunculara sorun gogo gibi bir abileri oldugu için hepsi müteşekkirdir.bilmeden,sormadan fısıltı duyarak yazı yazmayın gıybet etmek iyi birşey degil,,,yaşınız doldu,gittiniz,gogonun dolunca oda bayragı baskasına bırakır,sıra işidir bu...

    YanıtlaSil
  5. takımın en istekli oynayan futbolcusu. herzaman canını dişine takar. tebrikler herzaman bu şekilde ol.

    YanıtlaSil