21 Temmuz 2010 Çarşamba

DEVRECİLİK BAŞLIYOR

Aşağıda belli olduğu üzere bir haber yapmıştım. İçimden geçirmiştim gözümde canlandırmıştım , olurmu diye. Evet oldu. Başladı böyle bir gelenek. Şimdi sırayla kesilecek ( kırkılcaklar resmen ) gençlerimizin saçları. Saçları kesme görevi takımın ağabeylerinden Ersan gerçekleştirecek. Hadi Ersanım göreyim seni. Ellerine sağlık.

Dip Not : Alttaki haberi nisan ayında yapmıştım. Üç ay sonra dualarım kabul oldu...

Saç modellerine bakın. Bunlar nasıl bu hale gelmişler. Tahmin edebilen varmı ? Boca juniors idmanından bir kare. Peki sebebi ne olabilir bu saçlar neden bu hale gelir. İşte sebeb ! Boca juniors'ta bir gelenek vardır bu çok çok öncelere dayanan bir gelenektir. Alt yapıdan A takıma yükselen gençler ilk kamplarında bu hali alırlar. Kısacası devrecilik vardır. Askerliğimizi yaparken veya okul çağlarında hep rastlamışızdır devrecilik olaylarına. Sesimiz çıkmaz daha doğrusu çıkartmazlar. Acaba Paşabahçe Spor Kulübünde böyle bir gelenek başlarmı. Belki bu kadar kötü değil ama saçları en azından 3 numara traş olabilir. Genç futbolcularımızın bu duruma tepkisi ne olur . Bir sonraki anketimiz bu olur belkide.

7 yorum:

  1. ersan alinin saçları öyle bir şekil verki , sokağa çıkacak yüzü olmasın :)

    YanıtlaSil
  2. ezmayin gencleri paşabhaçe kulubunun degerleri vardır eglenin ama incitmeyin

    YanıtlaSil
  3. İncilecek bir durum yok. gençler sadece paşabahçe spor kulübünde oynadığının farkında olsun. tabi sadece gençler değil bütün sporcularımız. ama farklılık olsun paşabahçe de oynamak ve farkımız olsun. bilsinki bundan sonraki nesil " böyle bir durum var " bu böyle süre dursun . hiç bitmesin :) sizi seviyorum arkadaşlar :)

    THE LORD OF ISTANBUL ( Paşabahçe )

    YanıtlaSil
  4. Hatırlatmakta yarar var. inşallah hayırlısıysa benim oğlumda burada bu kulüpte oynayacak. Umuyorum ve çok istiyorum. Bu kulübün tozunu yutsun , çamurunda pislensin. İnşallah günü geldiğinde onun saçlarıda aynı süreçten geçsin. ( Bilen bilir Berke'nin saçları çok güzeldir ve havalıdır :) Ben bu saçlara kıyılsın diyorsam ki kıyılsın. Bütün herkes nasibini alsın )

    YanıtlaSil
  5. ishak' a da yapıulacak mı bu devrecilik, ona gerek yok ama zaten kafa tas gibi maşşallah :))

    YanıtlaSil
  6. alinikide kesilsin görelim havasını :D

    YanıtlaSil
  7. şşşşşş !!!!! (ali,ayhan,burak,mennan) cat.. hedef isimler,, şşşşşş !!!!! sessiiiiz,,,(bir dost) bilirsin beni, yaparım,,,,

    YanıtlaSil