18 Kasım 2011 Cuma

LÜTFEN


Blog'umun bu kadar ilgiyle takip edileceğini tahmin etmiyordum. Hergün yüzlerce defa ziyaret ediliyor. Bu benim için çok sevindirici bir durum. Aslın da hepinize ayrı ayrı teşekkür etmek te istiyorum. Fakat gün geçmiyor ki şu yorumlardan şikayet almayalım. Biliyorsunuz zaten şu adsız yorumlardan ötürü sıkıntılarımız var. Eleştiriler bazen dozunu aşıp hakarete ve küfüre kadar varıyor. Bunun önlemini az çok aldık. Sıradaki sıkıntımız, başkasının adını kullanarak veya oymuş gibi yorumlar yapılıyormuş. Bunun önüne geçmem çok zor. Uğraşmadıktan sonra gerçekten zor. Bu durumu ancak sizlerin göstereceği duyarlılıkla çözebiliriz. Veya blog'a üye olmadan yorum yapılmayacak yada mail adresi verilecek. Ben bunu istemiyorum. Çünkü hemen hemen bütün bloglar da adsız yorumlara yer verilir. Bende elimden geldiği kadar direnmeye çalışıcam. Anlayacağınız üzere adsız yorumlara yer vermemem gerektiği yönünde baskı var. Sizlerden ricam lütfen biraz daha duyarlı olalım. Küfür ve hakaret içermediği sürece herkes dilediğini ve ne düşünüyorsa onu yazsın paylaşsın. Eleştiri hep vardı bundan sonra da var olacak. Yaptığımız eleştiriler bizi doğru yöne sevketsin önemli olan da bu.

Bu post'u yazmamdaki sebeb; Bir haberimizin altına http://loveispasabahce.blogspot.com/2011/11/pasabahce-2-rami-1.html sanki Uğur hoca yorum yapmış gibi algılanmış. Hocamızla yapmış olduğum konuşmada bana" Bu durumdan rahatsızım. Blogu ilgiyle takip ediyorum fakat bu zamana kadar hiç bir habere yorum yapmadım" dedi.

2 yorum:

  1. Selamlar.Arkadaşlar bilindiği gibi bazı şeylerin kıymeti kaybedildikten sonra anlaşılır.İnsanlar ellerinde olan değerleri kaybetmemek için her türlü mücadeleyi verirler.Ellerindekini korumayı başardıklarında şartları iyileştirmek için çok daha fazla ,çok daha inançlı çaba sarfederler.Bu yoruma bu şekilde girmemin nedeni sevgili Emre'nin bu blogu ayakta tutmak için verdiği mücadeleyi, gösterdiği çabayı bazı arkadaşlarımızın görmezden gelmesi.Arkadaşlar bir çok 3.lig kulübünün internet sitesi yokken Paşabahçesporumuzun Amatör ligde mücadele etmesine rağmen Sevgili Emre'nin çabalarıyla ayakta tuttuğu bir blog sitesi var.Bu blog sayesinde Paşabahçe kulübünde yaprak kımıldasa haberimiz oluyor.Bu blog sayesinde bir çok amatör futbol sitesi takipçilerine kulübümüzle ilgili haberler yayınlıyor.Sevgili arkadaşlar bazı amatör siteler onlarca kişiyle ayakta dururken bizim sitemiz sevgili Emre'nin üstün çabasıyla yaşamaya devam ediyor.Arkadaşlar kulübün işleyişini,hareket tarzını beğenmeyebilirsiniz.Yada kulüpteki insanları sevmeyebilirsiniz.Buna kimsenin diyecek bir şeyi olamaz.Ama bu size hakaret etme, küfür etme hakkı vermez.Hiçbir şeye saygı duymuyorsak bile bu sitenin yaşaması, daha iyi noktalara gelmesi için Emre Çat arkadaşımıza yardımcı olmalıyız.Ona daha kaliteli haberler yapması için destek olmalıyız.Buradan bizleri uyarmasını beklemeden yorumlarımıza çeki düzen vermeliyiz.Burada onlarca yorum yazmama rağmen sevgili Emreyle tanışma şerefine halen ulaşmış değilim.Maçlarımızı gelip bazen tezahurat yaparak bazende kenardan sessizce izliyorum.Bir arkadaşımızın yorumunu okurken bir Paşabahçespor taraftarı olarak çok üzüldüm.Arkadaşımız yorumunda bazı kişilerin yorumlarının Paşabahçesporun resmi görüşüymüş gibi yansıtıldığı ,bu kişilerin yorumlarıyla hareket edildiğini yazması gerçekten beni üzdü.Arkadaşlar şunu unutmayalım.Paşabahçespor kurumdur.Tüzel kişiliktir.Kurumlar her zaman kişilerden önce gelir.Paşabahçe kulübü tabiki taraftarı olduğu sürece yaşayacaktır.Ama kurumsal olarak hepimizden önemlidir.61 YILDIR DİMDİK AYAKTADIR ve bundan sonra da ayakta kalacaktır.Yani Paşabahçe spor hepimizden çok daha önemlidir.Kişilerin laflarıyla politikasını ,hareket tarzını belirlemez sadece olumlu eleştirilerden doğruları çok daha kısa sürede bulabilir.Ben daha önce de yazdığım gibi Çubuklu da oturuyorum ama geçen sene verdiğimiz onurlu mücadele sayesinde en fanatik Paşabahçeli kadar Paşabahçeli olduğumu söylüyorum.Kulübümüzün en büyük taraftarlarından biriyim.İşte olsam dahi ne yapıp edip siteye girip gelişmeleri takip ediyorum.Kulübümüzün iş yerinde reklamını yapıyorum.Kulübümüzü anlatıyorum.Müsait oldukça maça geliyorum.Tüm Paşabahçe sevdalılarından da en az benim kadar kulübünü sahiplenmesini bekliyorum.Ayrıca buradan Emre'nin avukatlığını yaptığımı da kimse düşünmesin.Emre nin avukatlığını yapacak kadar hakkımın ve haddimin olmadığını biliyorum.Son söz olarak Paşabahçe kulübünün hepimizin ortak değeri olduğunu unutmamanızı rica ediyorum.Paşabahçe kulübünün alacağı sonuçlarla ,yapacağı onurlu mücadeleyle bizleri bugün olduğu gibi gelecekte mutlu edeceğini belirterek tüm taraftar arkadaşlarıma sevgiler ve saygılar sunuyorum.Allaha emanet olun.

    ÜMİT YILMAZ.

    YanıtlaSil
  2. Eleştiriler insanları büyütür buralarda yapılan eleştirilerden rahatsız olan veya duyulmamasını isteyenlermi var ki yorum yapılmasın
    diye baskı yapılıyor anlaşılır gibi değil

    YanıtlaSil