29 Kasım 2011 Salı

Zararmı veriyoruz


Öncelikle herkese selamlar. Bloguma göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı herbirinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Özellikle son zamanlar da bloga ilgi çok arttı. Bu beni mutlu ediyor. Fakat biraz da strese sokmuyor değil. En son yapmış olduğum post'a yayımlamadıklarım hariç 50 den fazla yorum aldı. Yapılan yorumların hemen hemen hepsi eleştiri. Bunun takıma zarar vereceğin den korkmaya başladım. Aslında Paşabahçe spor kulübünün ne kadar büyük bir takım olduğunun da göstergesi. Büyük takımların büyük sıkıntıları olur. Kim ne derse desin Paşabahçe amatör kulüplerin en büyüğüdür. Dün akşam uyumak için kafamı yastığa koyduğum da uyumaya zorlandığımı hissettim. Uykumu bölen şey ise yapılan yorumlar! Acaba yanlışmı yapıyoruz. Bu yapılan yorumlar takımımıza nasıl yansır diye düşünmeden edemedim. Bende Yönetim, Futbolcu ve Uğur hocamızın üstüne çok gidildiğini düşünüyorum. Admin olarak rahatsız hissettim kendimi. Blogu yapmamdaki asıl sebeb Paşabahçe sevdamızı haykırmak ve belki bir nebze olsun kulübümüze yardım etmekten öte başka birşey değildi. Bunu başardığımı sanıyorum. Bu zamana kadar hep yapıcı oldum. Hiç kimseye hakaret etmeden kimseyi küçük düşürmeden yayımlar yaptım. Belki doğru değil ama gördüğüm duyduğum şeyleri takımımıza zarar verir diye yazamadım. Fakat Uğur hoca gibi, Yönetim gibi, bazı Futbolcularımız gibi bende eleştirilerden nasibimi alıyorum. Bu yorumlarda oluyor veya direk yüzümede söyleniyor. Hayatımızın her köşesinde eleştiri vardır ve olacaktırda. Bunu ailenle, arkadaşınla herkesle yaşayabilirsin. Fakat dozunu aşmamak kaydıyla. ERİYORUZ ! adlı post'umda Hasan'nın biraz daha fazla süre alması gerektiğini düşünmüştüm. Bu benim sadece fikrimdi. Bu fikri düşünmemdeki sebeb duran top hariç kanatlardan orta gelmemesiydi. Kanatlardan orta gelmeyince gol atmakta zor oluyor ister istemez. Hasan kardeşimiz de bir kanat oyuncusu olduğundan böyle düşünmüştüm. Şuraya anti parantez açmak istiyorum " Ben Hasanı'ı tanımam etmem. Kimdir. Kimin oğludur bilmem. Sadece kulüpten tanıyabildiğim kadar tanırım " . Demek istediğim kimseye bir ayrıcalık yapmıyorum. Benim için herkes aynı. Ben Paşabahçe'nin iyi olmasından başka birşey istemiyorum. Blogu yapmadan önce tanıdığım bir kişi vardı takımda o da Ali sezer. Yanlış anlaşılır diye adamı bir kez ön plana çıkarmadım. Futbolcu kardeşlerimin her biri aynı seviyede benim gözümde. İçlerinde samimi olduklarım vardır. Birde aklıma gelmişken yorumların birinde yanlı davrandığım, Aşkın hocanın resminin hala neden blogda olduğunu söylemişler. Aşkın benim çocukluk arkadaşım. Ben onunla beraber büyüdüm. Bu kulübe yıllarca hizmet etti futbolcu olarak ve en sonunda da hoca olarak. Yıllarca sayısız kupalar kazandılar. Kaptanlığını yaptı bu kulübün. Paşabahçe'nin bayrak isimlerinden. Bu adamın resminin orda olması kadar doğal birşey yoktur. Bu konunun buralara geleceğini daha önceden bildiğim için Uğur Hocamızlada konuşmuşumdur. Sakın yanlış anlamaması gerektiğini söyleyip anlatmışımdır. Söylemek istediğim acaba zararmı veriyoruz kulübe. Takım ne kadar kötü oynarsa oynasın şu an şampiyonluk adayların dan bir tanesidir. Ligin başından beri üstlerde. Hiç birşey bitmedi. Bu takıma, Hocamıza , camiamıza biraz sabır gösterelim. İnanın yorumları yayımlarken içerim cız ediyor. Ama yayımlamak zorundayım. Küfür ve hakaret içermediği takdirde yayımlamaya da devam edeceğim. Herkes den bu konuda destek istiyorum. Lütfen eleştirirken de yapıcı olalım. Kimsenin kalbini kırmadan yapalım eleştirilerimizi. Kendimi biraz da sorumlu hissediyorum bu konuda. Şampiyonluk için hep beraber el ele birlik olalım. Hep destek tam destek. Kalın sağlıcakla....

EMRE ÇAT

7 yorum:

  1. senin kadar değer verse keşke sıkıntısı olanlar paşabahçe ye burası blog burda herkes herseyi diledigi gibi yazabilir sende yazılanları küfür yoksa yayınlamaya mecbursun zarar falan verdigin yok devam

    YanıtlaSil
  2. paşabahçeyi almanyadan bu blogtan takip ediyorum
    Deniz

    YanıtlaSil
  3. emre çat büyüksün..

    YanıtlaSil
  4. Selamlar.Sevgili Emre seninle şahsen tanışmış değilim ama bu blog sayesinde yorum yoluyla da olsa tanışmış olduk.Açıkçası şahsen tanışmak uzun uzadıya sohbet etmek isterim.Sevgili Emre doğru yoldasın kardeşim.Aynen devam et çizgini bozma.Paşabahçeye senin kadar hizmet veren başka kişi olamaz.Sen PAŞABAHÇE camiasının gözü kulağısın kardeşim.Belki bu yorumdan sonra beni eleştirebilirler ama bence sadece önüne bak ve hizmete devam et kardeşim. Bu blogda yayınladığın hiç bir haberden dolayı pişmanlık duyma.Senin yaptığın hizmetin değeri parayla, pulla ölçülmez.Paşabahçemiz için evinden, ailenden, çocuklarından,istirahat zamanından fedakarlık yapıyorsun.Bizleri bilgilendirmek için gece gündüz haber yapıyorsun.Kardeşim seninde bildiğin gibi yapılan güzel işleri baltalamak, beğenmemek için sayısız takla atanlar çıkabilir.Seni takdir etmeyen bir yorumunla yada bir sözünle seni darağacına asanlar olabilir.Sen herşeyi herkese beğendirmek zorunda değilsin kardeşim.Kendini bu konuda yıpratma,üzme.Bizler Paşabahçe sevdalıları bu blog devam ettiği sürece takımımızı bu blogdan takip etmeye devam edeceğiz.Yaptığın her haberde avuçlarımız patlayıncaya kadar seni alkışlayacağız.Ben yaklaşık 3 yıldır Paşabahçemizi bu blogdan takip etmekteyim.Paşabahçe sevgim senin sayende oldu diyebilirim.Tekrar tekrar yazıyorum ben kimsenin avukatı değilim.Hayali bir karakterde değilim.Çubuklu'da Dinçerle aynı mahallede sokakta oturmaktayım.Bazı arkadaşlar beni hayali bir kişi olarak görebilir.İsteyen arkadaşla oturup saatlerce gerek sosyal hayatla, gerek futbolla, gerekse her türlü konuda sohbet edebilirim.Son söz olarak tekrar moralini bozmamanı,doğru bildiğin yolda devam etmeni,bu bloğu ne şartta olursa olsun sürdürmeni,bizleri kulübümüzden mahrum bırakmamanı bundan sonra kulübümüzün ve senin yolunun açık olmasını dileyerek tüm PAŞABAHÇESPOR sevdalılarına sevgi ve saygılarımı sunarım.ALLAHA emanet ol.

    ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  5. sen gercek bir paşabahçe sevdalısısın sen zarar veremezsin

    YanıtlaSil
  6. Emre bey kardeşim severim seni Paşabahçe camiasındanda az da olsa tanırım seni.
    Bence son zamanlarda alınan kötü sonuçlarda meydanında olmamasının etkisi var. Bence meydanlada ilgili meydanın maçlara gelmesinin önemini belirtme açısından da haber yapsan daha iyi olabilir diye düşünüyorum.Trübünsüz kulüp yalın geliyor. PAŞABAHÇE MEYDAN ı istiyoruz !

    YanıtlaSil
  7. kral sen bitanesin giydiğimiz formayı bile sen yaptırdıınn....

    YanıtlaSil