31 Ağustos 2012 Cuma

Dikkatinize !!



Sevgili arkadaşlar, Blogumuza yapılan yorumların hepsini yayımlamadığım dan ötürü tepkiler çekmekteyim. Daha önce de belirttiğim gibi kişilik haklarına yapılan hakaret ve küfürlü yorumları yayımlamayacağım. Fakat hakaret ve küfür içeren yorumları isminizi ve şahsınızı tanıttığınız takdir de yayımlayacağıma dair söz veriyorum. Arkadaşlar, ben bu işten para kazanmıyorum. En ufak bir çıkarım yok. Sadece takımımı çok sevdiğim den ötürü böyle bir blog yapmayı istedim ve belki bir nebze olsun Paşabahçe'mize bir hayrımız olur diye düşünmüştüm. Buna bir zevk veya hobi de diyebilirsiniz. En ufak bir çıkarım olmadığı halde ailem den, eşim den, çocuğum dan çaldığım vaktimi kulübüme buraya ayırıyorum. Sadece isteğim Paşabahçe'mizin iyi yerlere gelmesidir ve bu kulübü üst ligler de görmek isteyişimdendir. Bu kulüp bunu hak ediyor ve bu potansiyel var. Sizler den ricam bunları göz önünde bulundurmanız. Bloguma baktıkça kendi adıma gurur duyuyorum. Bir çok ülkeler den kişiler tıklamış ve takip etmişler. Bunu açıkcası tahmin bile edemezdim. İyi şeyler yaptığımı düşünüyorum. Tersi olsa 110.000 tıklanma sayısına ulaşmazdı. Son olarak kimsenin adamı olmadığımı ve böyle bir şeyin asla ve asla olmayacağını, sadece Paşabahçe'nin iyi bir yerlere gelmesi için uğraş vereceğimi bilinmesini rica ediyorum. Her şey PAŞABAHÇE için..

Saygılarımla

EMRE ÇAT



3 yorum:

  1. ulan sanada sallıyorlarsa vah diyorum.ayıptır

    YanıtlaSil
  2. herkes yazdığının altına imzasını atsın ki kafalar karışmasın abiler... Emre abinin dediği gibi herşey Paşabahçe için... KARANİ

    YanıtlaSil
  3. Selamlar.Sevgili Emre gerçekten bu yaptığın çok büyük hizmet.Daha önceleri defalarca yorumlarımda yazdığım gibi çok değerli ,çok önemli bir hizmet yapıyorsun.Paşabahçe camiasındaki olumlu yada olumsuz tüm haberleri taraftarlarımıza haber olarak yayınlaman herkesin yapabileceği türden bir iş değil.Vallahi ben şahsi olarak sana teşekkür ediyorum.Ligler tatil olduğu için uzun süredir bende yorum yazmıyordum.Nihayet sezon başlıyor bizlerde müsait oldukça maçlara geleceğiz ve takımımızın yanında olacağız.Ayrıca sana yapılan eleştirileri de anlamış değilim.Bunca yaptığın hizmete rağmen halen eleştiriliyorsan bence bu senin yaptığın işin ne kadar önemli, ne kadar değerli olduğunu gösterir.Türkçemizde güzel bir söz vardır.Meyve veren ağaç taşlanır.Ayrıca amatör ligde oynayan bir takımın nasıl bir geliri olabilirki insanlar bundan maddi çıkar sağlasın.Ya da onun, bunun adamı olsun bunu da anlamış değilim.Her zaman dediğimiz gibi.Paşabahçeden tek çıkarımız semtimize olan sevdamızdır.Bende yaklaşık 3 yıldır Paşabahçesporu senin bloğundan takip ediyorum.Her türlü haberi senin sayende öğreniyorum.Şunu kimse unutmasın.Bizler takımına taraftar olarak destek olmaya çalışan sadece birer bireyiz.Tek amacımız var Paşabahçesporu daha üst liglerde görmek,Paşabahçesporun başarılarına şahitlik etmek.Tüm taraftar kardeşlerimden ricam takımımıza sadece destek olalım.Bu sene takımımız bayağı değişti.Şu geçiş dönemini atlatırsak iyi işler yapacağımızı düşünüyorum.Son sözüm seninle yüzyüze gelip tek kelime bile etmememe şahsen tanışmamış olmamama rağmen seni ve Paşabahçesporu takip etmeye devam edeceğim.Umarım daima takımımızın başarılarını ve güzel haberlerini yazarsın.Sana şimdiden kolaylıklar diliyorum.Saygılar sunuyorum.

    ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil