27 Ağustos 2012 Pazartesi

Mükemmel maç berabere bitti

Çamlıca ile yapmış olduğumuz hazırlık maçı 1-1 lik sonuçla berabere bitti. Lig maçını aratmayan maç seyredenleri büyüledi. her iki takım da kora kor mücadele etti. Şahsım adına Paşabahçe'mizi lige hazır buldum. Pas trafiğinin mükemmel olduğu maçta bütün futbolcularımız çok iyi oynadı. Özellikle Saruhan mükemmel oynadı ve takımını bir maestro gibi yönetti. Attığı gol ise jeneriklere geçecek derece de mükemmeldi. Genç futbolcularımız dan İbrahim ve Arif günün en parlayan futbolcuları arasındaydılar. Arif'in bitmek tükenmez bilmez enerjisini seyrederken vallahi ben yoruldum. Arif ve İshak sol tarafı çok iyi kullandılar. Hatta İshak 2 gündür serum tedavisi görüyormuş ve buna rağmen kusursuzdu. Hocamız Uğur Sakaloğlu nun yanında maçın fotoğraflarını çekip seyrederken " Hazırlık maçı ama oyuncu değiştiremiyorum. Bütün takım mükemmel oynuyor, kimi çıkaracağımı bilmiyorum " diyordu ve bunda haksız da değildi. Büyük çoğunluğu gençler den kurulu mütevazi takımız dan dünkü futbolu gördükten sonra çok umutluyum. Futbolculardaki bu hırs devam ettiği sürece kolay kolay teslim olmayan bir takım olacaktır. Hatta yenilse bile seyredenlerin zevk alacağı alkışlayacağı bir takım olacaktır. İnşallah her maçımız da böyle iyi futbol seyredeceğiz. Buna canı gönülden inanıyor ve diliyorum. Paşabahçe'miz maçta şu kadro ile mücadele etti, Mesut, Tolunay, Erdal, Gogo, Arif, Hüseyin ( Sefa ), Oğuzhan, Saruhan, İshak, İbrahim ( Berat ) ve Soner..





































3 yorum:

  1. 26. fotoğraf harika yakalanmış :]]]

    YanıtlaSil
  2. entrikalarla dolu bir yıl sizleri bekliyor

    YanıtlaSil
  3. yeni transfer yani golü atan çocuk iyi futbolcu ama az çenesini kapatsa iyi olacak. her topu kendine istiyor her topta söyleniyor. hocası uyarması lazım

    YanıtlaSil