12 Kasım 2012 Pazartesi

Derin Bir Ohh Çektik..

Oynadığımız bu karşılaşma çok önem taşıyordu. Puan cetvelindeki rakiplerin den birini yenmenin yanında biraz da rakibi ateşe atmak ve biraz olsun rahatlamak açısından çok çok önemliydi. Çok şükür ki özlediğimiz galibiyeti aldık. Derin bir nefes aldık. İnşallah bu galibiyet güzel günlerin başlangıcı olur. Maç eski TFF yöneticilerin den Hadi Türkmen ve vahim bir helikopter kazası sonucu şehit olan 17 vatan evladına bir dakikalık saygı duruşuyla başladı ve gol pozisyonu açısından çok kısır geçen ilk yarı golsüz tamamlandı. Kendimce yinemi galibiyet alamayacağız deyip bir uğur yapıp tribünden seyredeyim dedim. Aslın da bu tarz şeylere inanmam ama ne diyelim takım attığı iki golle maçı 2-0 kazanmasını bildi. Artık tribündenmi takip etsem maçı demekten alamadım kendimi. Gollerimiz Soner ve genç futbolcularımız dan Melih kaydetti. Dünkü karşılaşmada göze batan futbolcular arasında Yusuf ön plana çıktı. Rakibin sol bek oynayan futbolcusuna çok zor anlar yaşatan Yusuf inşallah hep böyle devam eder. Lig başlamadan önce ki oynadığı futbolu gözlerimin önüne geldi ve tamam artık formunu buldu diye düşündüm. Diğer yandan Allah kalecimiz Mesut'a zeval vermesin. İyiki var. İlk yarının son saniyelerin de rakiple karşı karşıya kaldığı pozisyon da hatta ceza sahası dışından rakibi vurduğu topu kafasıyla çıkarması izleyenler den alkış almasına sebep oldu. Maçın sonlarına doğru yine yaptığı kurtarışla ne kadar büyük bir kaleci olduğunun ve ne kadar yerin de bir transfer olduğunu gösterdi. Kalecilerimizin bu performansın da ki Faik hoca faktörünü de unutmamak lazım. Kalecilerimizi maça çok iyi hazırlıyor ve disipliniyle herkesin takdirini kazanıyor. Kendisine bu vesile ile çok teşekkür ediyorum. Maçta Sakat sakat oynayan kaptan Gogo'yu unutmamak lazım. Maça sakat sakat başlayan, takımın galip gelmesi için kendini riske atan bir adam. Kaptanlık görevini nasıl icra ettiğini bu şekilde bile anlayabiliyoruz. Helal olsun. Hatta kendi bölgesinde de oynamadı bu maçta, diğer sakat olan futbolcumuz Erdal'ın mevkisinde görev aldı ve gayette başarılı oldu. Kısacası herkes elin den gelen özveriyi gösterip bu maçta puan hanemize yazdırmamız gereken 3 puanı almamıza son derece yardımcı oldular. Hepsini tebrik ediyorum. Futbolcularımızın maçtan sonra soyunma odasında ki sevinç gösterileri görülmeye değerdi. Başta Uğur hoca ya yapmış oldukları tezahüratlarla soyunma odasını çocuklar gibi şen şakrak bir hale çevirdiler ve hocalarının yanın da olduklarını gösterdiler. Takımımız maçta şu kadroyla mücadele etti. Mesut, Tolunay, Kerem, Uğur, Arif, Gogo ( Melih ), İshak ( Hüseyin ), Oğuzhan, Saruhan, Yusuf, Soner ( Erhan )

































9 yorum:

  1. tebrikler.. umarım ilerleyen haftalarda üst sıralara doğru tırmanışa geçeriz.

    YanıtlaSil
  2. nihayet... galibiyeti özlemişiz... inşallah önümüzdeki haftalarda yükselişe geçeriz... KARANİ

    YanıtlaSil
  3. inşallah hep böyle devam eder rakip biraz zayıftı ama bizm kanat oyuncusu yusuf cok ıyıdı be umarım tek maçla sınırlı kalmaz bu performans.

    YanıtlaSil
  4. üstteki yorumda yusuf çok iyiydi demiş arkadaşın biri yusuf ne yaptı bir tane asistten başka bence maçın en iyi adamı ortasahada oynayan saruhan ve oyun girip maçın kaderini değiştiren melih ti inanılmaz iyi bir futbol oynadı kesinlikle bundan sonraki maçlarda melih oynamalı soner çok kötü oynuyor gökhan kötü oynuyor
    ama ne olursa olsun paşabahçe böyle mahkum oynamamalı ist sinop takımı paşabahçenin rakibi olabilecek bir takım değil

    YanıtlaSil
  5. ya kardeş sen hengi maçı seyrettın yorum olsun dıye yorum yazmışsın adam ne mi yaptı sağ bekide sol bekide mal etti ayrıca 2 asist yaptı melihe zaten golu attıran da yusuf adam maçı aldı daha nne yapsın.. sallıyorsun bari oynayan adama sallama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oynayanmı ? oynamaya çalışanmı benim fikrim hala aynı yusuf , soner ,ishak ,kaptan şu anda takıma birşey vermiyorlar transferlerden 1.kaleci çok iyi ,birde saruhan iyi futbol oynuyorlar saruhan olmasın paşabahçe rakip kaleye gidemez

      Sil
    2. takımdaki oyuncular kendilerine yorum yapmasınlar lütfen :]:]:]

      Sil
  6. takımda oynayan oyuncular yorum yazmasınlar diye yorum yazmış adını yazmadan....ben yusuf bu yorumu ister istemez üzerime alındım.ben bu sitedekı yorumlara bakıp gecerdim.normalde takip etmemem gerektiğini düşündüğüm bir site ama innsan ister istemez merak edıyor ve bakıyorum hasann yenıl dıye bi arkadaş benden bahsetmiş o yorumu benim yazdgım düşünülebilir ki zaten bi arkadaşta sannırım öyle sanmış o yorumu ben yazmadım ben kendı adıma yorum yazıcak olsam kendı adıma ıyı seyler yazmazdım adsız arkadaş....ben ıyı futbol oynamıyorum acık ve net kendımı hiç bi zaman kanndırmam cok daha iyi oynadığım sezonlar olmuştur ama bu sezona ıyı başlayamadım nedense ama daha ıyı olacagıma ınanıyorum .eleştirilere herzaman açığım,..sadece kendi kendime yorum yazmışım gibi görünmek üzer beni.. saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet yusuf gerçekten iyi futbol oynamıyorsun ama iyi olacagına inanıyorum demişsin yusuf bende sana burda katılmıyorum bu sezon hiç bir şey daha iyi olmaz yusuf

      Sil