13 Aralık 2012 Perşembe

Bu Sitede ki Son Haber



Sevgili blog takipçilerim, sizlere yeni bir Paşabahçe blog sitesiyle hizmet vereceğim. Uzun zamandır sizlere hizmet verdiğim loveispasabahce adlı blog siteme resim yüklemekte problem yaşıyorum. Hatta maç resimlerini yükleyemiyordum ve devamlı resimleri neden yüklemiyorsun diye şikayetler alıyordum. Bunun sebebi resim yükleme kotamızı aşmışız ! Ne zaman resim yüklemeye kalksam şu uyarıyı alıyordum " Resim yükleme kotanızı doldurdunuz, Eğer daha fazla resim yüklemek istiyorsanız aylık, yıllık şu kadar usd yatırmanız gerekiyor " !!! Biz para kazanmıyoruz ki para verelim ! Biz gönül işi yapıyoruz. Çok sevdiğimiz Paşabahçe'mize ve sevenlerine bir nebze olsun hizmet ederiz, katkıda bulunuruz maksadıyla bu işleri yapıyoruz. İşte bu yüzden başka bir adresten  hizmet etme amacıyla yeni bir blog site kurdum. Bundan sonra haberlerimizi bu siteden takip edebilirsiniz.  " pasabahcespor.blogspot.com " Teşekkür ederim.

Saygılarımla

Emre Çat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder