16 Mart 2010 Salı

BAHÇELİ KAHVEHANE






Hala dimdik ayakta. Paşabahçe'mizin yıkılmaz çınarlarından bir tanesi. Gidilesi bir yudum çayından tadılası mekan. Hele şimdi sigara yasağı varya tadından yenmiyor. Çoğu film karelerinde yerini almış , her daim favorisidir rejisörlerin , yönetmenlerin. Yaz mevsiminde bir başka güzel oluyor bahçesinde oturup yorgunluk veya keyf çayı. Bu arada bahçe demirlerinin rengi Paşabahçe spor'umuzun rengi olan yeşili ve kırmızısıyla benim için bir kat daha arttırıyor sevgisini.

7 yorum:

  1. az para bırakmadım refik abi burda ben :) insanı rehabilite eden dingin beynin sağ lobunu hareketlendiren (hayal kurmak):) mütiş bir kahvehanedir ,,, sessizligi dinlemek istedigimde okul yıllarımda kactığım bahçelikavemm :) kfy

    YanıtlaSil
  2. benim kuzenin motoskletine bak yaa :D :D zaman zaman burda takılırız halaa,, meydan

    YanıtlaSil
  3. küçük ibo'nun herşeye maydonoz olduğu diziyle, tüm türkiye bu mekanı tanıdı sevdi :)))))

    YanıtlaSil
  4. at yarışında daha ilk ayakta yatan sonrasında bu mekana gelip paket oluşun vermiş olduğu hışımla çaylarını bir yudumda içmesine sebeb olan yer.

    YanıtlaSil
  5. 12 eylül zamanlarını anlatan eve dönüş filminin çekildiği mekan....

    YanıtlaSil
  6. çayı ile hayal kahvesine rakip olan mekan

    YanıtlaSil
  7. paşabahçe mizin pierre loti si,,,, bykz

    YanıtlaSil