6 Ocak 2011 Perşembe

DİNO'YU İZLEMEK



Dün akşam halı saha maçımız vardı ve Dino'yu takımımızın formasını giydirme şerefine ulaştık. Rakip ise Türk futbolunun eski yıldızlarından Sercan Görgülü ve İshak Kuş'tu. Tabiki sonuç Secrcan Abi ve İshak Kuş için hüsrandı. Belimdeki ağrılar yüzünden oynayamamanın hüznü içinde seyrettim maçı. Futbol topu birine bu kadarmı yakışır. Top her ayağına gelişinde gol tehlikesi yaşatıyor rakibe. Müthiş yetenekli. Onun gibi futbol oynamayı çok isterdim. İnşallah çocuklarım oynar demekten başka bir şey gelmiyor elimden. Son olarak sarı lacivert forma sana çok yakışıyor be kardeşim...

27 yorum:

  1. admin fenevbahceli dino fenevbahceli kendi kendinize yorum yapın haber yapın durun kendiniz gülün kendiniz eylenin:=)))yorumsuz kalmak istiyorum i.k

    YanıtlaSil
  2. admin fenevbahceli dino fenevbahceli kendi kendinize yorum yapın haber yapın durun kendiniz gülün kendiniz eylenin:=)))yorumsuz kalmak istiyorum i.k


    Kendi kendinize haber yapın yorum yapın demişsin :) Dino paşabahçemizin bir futbolcusu ve ishak kuş.. Sercan abimizde paşabahçe kalecisi yağızcan görgülü'nün babası ! Doğal olarak paşabahçe yi içeren bir kaç bişeyler var. Haber yapalım dedik kötümü ettik. Tabi birde fenerbahçe'liyiz evelallah onuda iletmişiz.. Problem teşkil ediyorsa yazmayız dicem ama yapamamm :) Habere yorum yapmışsın teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. kendini zorla arayarak yalvararak haber yaptıran ve bu haberlerin altına yine kendin COK İYİSİN YA !! ;) diye yorum yazan biri olarak bu cümleleri yazman cok komik kuş :)) dün aksam bende macı izledim yemin ediyorum mütiş bir adam bu dino yemin ediyorum izlemesi bi ayrı keyif onunla oynamak bi ayrı,, hic abartmadan yazıyorum bu cocugun ligde oynamaması kendine büyük hakaret büyük ayıptır,, sadece kendi degil takımınıda mütiş organize ediyor, isak kardeşim aranızda UCURUM var :) :) izleyici

    YanıtlaSil
  4. sahısla pek aram yoktur, ama müthiş yetenekli

    YanıtlaSil
  5. Selamlar.Dinçer namı değer Dino Harika bir futbolcu harika bir insandır.Yaklaşık 20 yıldır tanıyorum.Ayrıca müthiş saygılı, eğlenmeyi ve eğlendirmeyi seven, bulunduğu ortama neşe katan, keyifli, esprili, arkadaş dost canlısı bir kardeşimizdir.Saatlerce oturup muhabbet edilebilecek, sosyal yapısıyla olayları yorumlayabilen kesinlikle adam gibi bir adamdır.Sahada da enerjisi hiç bitmeyen 32 yaşında olmasına rağmen sahada en çok koşan, mücadele eden, kaybetmek lafı kitabında olmayan, kazanmak için terinin son damlasına kadar savaşan bir futbol emekçisidir DİNO.TFF 3.ligde Merzifon spor da oynayan kesinlikle çok daha fazlasını hakeden belki de Emre Belözoğlundan çok daha yetenekli, en az onun seviyesinde top oynayabilecek, Süper ligde her takımda oynayabilecek ama kaderin ona yardım etmediği bir oyuncudur DİNO.Ama bu onda üzüntü yaratsa bile hayattan kesinlikle keyif alan bir kişiliktir kardeşimiz.Yıllardır Paşabahçemize hizmet eden Takım kaptanlığımızı yapan İstanbul amatör futbol camiasında kesinlikle saygı duyulan bir oyuncudur DİNO.Aslında DİNOYU anlatmak için kesinlikle yorum yazacak blog yorum yapacak sayfalar yetmez.Bu yazdıklarımın 1 satırına bile itiraz edecek kimse tanımıyorum.Seni Seviyoruz büyük Topçu.Seni Seviyoruz büyük kaptan.Saygılarımla.ÜMİT YILMAZ ÇUBUKLU.

    YanıtlaSil
  6. ümit kardeş yazdıklarının her satırına katılıyorum, mütiş yazı olmuş cok degil daha üc gün evvel beraberdik birbucuk saat durmaksızın güldük :) cok da akıllıdır pis adam :) senden nefret ediyorum:) futboluna laf edeni ALLAH carpar

    YanıtlaSil
  7. ümit yılmaz işin yokmu ya destan yazıyosun her habere:)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  8. İşim var hemde süper bir işim var kardeşim.Vardiyeli çalıştığım için boş vaktim oluyor genellikle.Boş zamanlarımda yorum yazıyorum.Sadece burada değil bir çok spor sitesinde yazıyorum.Yorum yazarkende bir cümlelik yorum yazmam.Bunun için klavyenin başına geçmem.Buradaki yorumları bir çok arkadaşımız takip ediyor.Onlara doğru ve düzgün mesajlar vermek.Güzel olan şeylere yönlendirmek onları sıkmamak lazım.Umarım sende sıkılmadın güzel kardeşim.Ama bunu sitem etmek anlamında yazdıysan kusura bakma arkadaşım benim huyum bu .Emre arkadaşımızın verdiği onca emeğe saygı için mesaj yazmamız onu daha fazla habere teşvik etmemiz lazım.Buradaki her konu haber değeri taşır.Sitenin yaşaması için haberler Emreden yorumlar bizden.Ne olur bu yazıyı da üzerine alma.Genel bir yazıdır bu yazdığım.Kendine iyi bak güzel kardeşim.Saygılarımla ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  9. ümit abi dövmüşün cocugu be :))))))) aldınmı azının payını tek satırlık şahıs??? :))))))))

    YanıtlaSil
  10. renkdaş eyvallah mahcup ettin beni ne güzel kelamlar bunlar teşekkür ederim,, ümit abi azına kalemine saglık, bilirsin bende yerin cok ayrıdır,,(buraya dikkat)!!! kıvrak zekana hayranım abii:) KFY

    YanıtlaSil
  11. özellikle izlemek icin bu sene her macına gittim masallah allah nazardan saklasın gücü kuvveti bitmek bilmiyor

    YanıtlaSil
  12. dino abi resimdeki esofman bana olur :)) hadi be abi,,:) sende milyontane vardır zaten

    YanıtlaSil
  13. dino esofmn gelsiiinnn :))))

    YanıtlaSil
  14. 1 maçta kendi üzerinde bulunan ''elfreni'' yorumunu ortadan kaldırdın.. iyi mücadele ettin aferin. Dışardaki kulislere el atmasan durumun vahim devam et

    YanıtlaSil
  15. bizim takımda böyle bir adam olucak yemin ediyorum santrfor olarak ben 15 gol atarım sırf. yanındakileride oynatıyo kendide. onunla oynamak isterdim

    YanıtlaSil
  16. şimdi koy anadolu takımlarından birine sırıtmadan oynasın kardeşime slm lar. kral adamdır

    YanıtlaSil
  17. cok büyük paralar kazanmasına yeterliymiş yetenekleri sol ayagı hagi ye benzetiyorum. memet

    YanıtlaSil
  18. DİNO yu İZLEMEK
    Tabiri caiz ise drifft yapan arabanın el freniyle bir farkı yok.
    Çok koşuyo mücadele ediyor doğru bu yaşına rağmen!
    Bazı futbolcular vardır yıllanmış şarap gibi yaşlandıkça oyun bilgisi artar.
    Bunda biraz farklı. gün geçtikçe geriye atıyor kendisini.
    Ters giden bişey var daha çok koşuyor..
    Neyse uzun lafın kısası fiziksel değilde mental antreman yaparsa GENE bişey olmaz sanırım.

    YanıtlaSil
  19. arkadaşım belliki sevmiyosun kardeşimi:D:D yaptıgın yoruma burda 6 kişiyiz cok güldük :D :D sevmedigim birine neler yazabilirim diye düşünmüş kafa yormuş kelimeleri sece sece bide kasmışsın kendini buda belli:D :D emek vermiş yazmışsın:D :D şimdi bakıyorum 18 yorum yapmışlar dinoya kömik ve kıskanc arkadaşım:D:D sadece sen özene özene hakaret yazmaya calışmışsın.. bide dino nun beykoz cevresinde futboluna hayran olmayan olmadığı halde:D :D :D eger sevmiyosun bu adamı futbolunu güzel kardeşim komik kardeşim ne zahmet edipte parmaklarına buralara bişiler yazma geregi duyuyorsun:D :D :D neden takip ediyorsun burayı:D :D yukarda bir arkadaşım dino nun futboluna laf edeni ALLAH carpar demiş ya.. seni carpmış:D :D :D biz klüp maclarınıda takip ediyoruz güzel kardeşim yani futbolu bizde biraz biliriz takımın oyun zekası tamamen bu adama dönük mental diye bişi yazmışsınya:D:D:D o sebebten:D:D:D kıskanc kardeşim aklıma geldi yazim burdaki arkadaşlarımda gülme krizi icinde yazmamı söylüyorlar ERKEK kişiye kıskanclık yakışırmı?:D :D :D ulan gitmiş birde bu adamın en iyi oldugu konuda sacmalamışsın:D:D herkese selamlar. girebi refik :D :D cok güldük ya üsteki yazıya allah razı olsun silme okudukca güleriz buna:D

    YanıtlaSil
  20. mal :> dino abiye yazdıklarına bak rezil etmişsin kendini salak sevmiyor olabilirsin ama futbolu hakkında yazdıkların deli gibi kıskandıgını nasıl belli etmiş mal mal mal :> stpr

    YanıtlaSil
  21. :D futbolu anlıyorsun bu çok belli :D o biliple bilmemek hatta bilememek ;) arasında bir çizgi var o çizgiye az biraz yaklaşabilsen ne demek istediğimi anlardın zaten gülen kardeş.. :D
    baya bi güldünüz demek sevindim :D sizi bir şiirler daha güldüreyim ozaman :D
    BAŞLIĞIDA GÜLEN KARDEŞ OLSUN :D
    TUTKİ KÖR OLSAN BİLİRMİYDİN FUTBOLU
    SEN DİNOYLA BOZMUŞSUN BU TOPU
    BEN SHUSTER DEDİ 60LARIN FUTBOLU
    GİT MESLEĞİNİ YAP BU TOPU..

    STOPER ARKADAŞ BUDA SANA GELSİN
    SEN ÖNCE BİR STOPERSİN
    ANLAMAZSIN TEKNİK TAKTİK NEDİR..
    GELEN TOPU HAVAYA DİKERSİN
    MAL OLDUĞUNU KABUL ETMEMEN NEDENDİR

    YanıtlaSil
  22. :D :D :D burda neler olmuş yaa :)millet sallamış durmuş :) bu takımda sallanacak tek adam var o da orta sahada sakallı çocuk

    YanıtlaSil
  23. şu o.cocuguna cevap yazıpta ciddiye almayalım.cünki normal saglıgı yerinde olan bir birey dincer kardeşimiz icin özellikle futbolu icin böyle cirkin kelimeler kullanmaz ayıp herseyden önce ayıp. bu o. cocugu kimle alakalı bir konu olsa herkese aynı şeyi yapıyor admin şu o.cocugunun yorumlarını sil gereksiz ortamı geriyor.dünyanın en efendi en düzgün futbolcu toplulugundan oluşan bu takıma bu lafları kimsenin etmeye hakkı yok. dinceri seyretmek gercekten keyif, futbol u hakkaten bilen biri icin. tabiki pasabahçe takımını izlemekte bambaska bir keyif. ortasahadaki sakallı arkadasımızda bildigim kadarıyla belfıtıgına yakalandıgı için formsuzmuş sezon basında cok iyi oldugunu ben izledigim maclardan biliyorum. admin tekrar rica ediyorum bu o. cocugunun yorumlarını silmelisin kıskanc biri belliki

    YanıtlaSil
  24. merhaba ben o sakallı çocuk bana sallamak için haber yazılmasını beklemeyin kardeşim . adım ozan soyadım akkuş face'e ekle gel salla içinde kalmasın. ama oynamadığım bir halısaha macı için açılan haberde bile bana sallayacak kadar dolmuşsan bunun futbolumla ilgili değilde kişisel bir problemin olduğu düşünüyorum. benim için sorun yok. kimlerin eleştirilerini dikkate alıp kimlerin almayacağımı çok iyi biliyorum... ozan akkuş (bu arada sakalı kestim eğer sorun oysa :DDDDDD )

    YanıtlaSil
  25. Selam sakallı pardon sakalsız parlak çocuk :) Ozan seni izlemekte yorumlarını okumakta zevkmiş be :) Bu arada maçta dinonun takımı ishakın attığı son dakika golüyle yendi sizi :) Kardeşim topçusun sen....

    YanıtlaSil