6 Ocak 2011 Perşembe

SADRİ ALIŞIK


Az önce Beyoğlu'nda Erler Film müzesini gezdim. Mükemmel dopdolu bir ortam vardı. Gerçekleriyle fiziksel açıdan bire bir aynı mum heykeller vardı. İçlerinde Kemal sunal, Hulusi Kentmen, Cilalı İbo, Öztürk Serengil, Adile Naşit, Yılmaz Güney ve Büyük Paşabahçe'li Sadri Alışık'ın heykelleri vardı. Tabi ister istemez Hemen Sadri Babanın heykelinin yanına gittim. Kendisi zaten Türk sinemasının en büyüğüdür benim açımdan. Fakat bunun Paşabahçe'li olmasıyla alakası yok. Her filmi izlettiriyor kendini. Özellikle OFSAYT OSMAN filmi ayrı bir yerdedir benim gözümde. Heyecanlanmadım desem yalan olur. İşte Babanın mum heykeli...

Dip Not : İstiklal'de yürürken Beren Saat'i gördüm. Siz Fatmagül'mü Bihter'mi diye birbirinize sorun durun. Ben Beren Saat'i çok beğendim. Karı Paşası mübarek..

6 yorum:

  1. bana beren saat den bahset emre abi,,,,, insan mı o? normal bizim gibimi? :))

    YanıtlaSil
  2. Beren Saat anlatılmaz yaşanır :) hımmm varya böyle bii kadın yok :) anlatamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sadri abiye Allahtan rahmet diliyorum.Muhteşem bir oyuncuydu.Efsaneydi.Bildiğim kadarıyla Beykozda herhangi bir sokağa adı verilmedi.Yanlış biliyorsam kusura bakmayın.Eğer benim bildiğim gibiyse BEYKOZUMUZA PAŞABAHÇEMİZE mal olmuş bu büyük sanatçının ustanın adının Beykozda bir caddeye yada sokağa verilmesi için Belediyenin harekete geçmesi lazım.Sevgili EMRE bunun için bir haber yada yorum hazırlarsan belki yetkili kişiler görüp harekete geçer.BEYKOZUMUZUN tanıtımı anlamında, reklamını yapması anlamında Sadri abinin önemini anlatan bir haber yaparsan sanırım daha etkili olur.Böyle değerli insanları çok fazla yetiştiremiyoruz bari adlarını yaşatalım.Ayrıca blogda bir kaç gündür hareket yok.Arkadaşlar nerede mesajlar, nerede yorumlar.Bu blog sadece kulübümüzün değil tamam kulübümüz elendi üzüldük ama semtimize de gereken değeri verelim en azından beğendiğimiz yerlerini ,başımızdan geçen anılarımızı ,çocukluğumuzun geçtiği sokakları yazalım daha faal olalım ne dersiniz.Yani gelecek sezona kadar paylaşıma devam edelim.Bu kaynaşmayı, bütünleşmeyi kaybedip seneye yeniden başlamayalım.Sevgili Emre blog sahibi, admin olarak sana büyük görev düşüyor.Buradan tüm arkadaşlara selam ve saygılarımı sunuyorum.Allaha emanet olun.ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ümit kardeşim yaklaşık bir haftadır hastalıkla uğraştım. Blogla pek ilgilenemedim. Söylediklerine katılıyorum. Kesinlikle Sadri Alışık'ın oturduğu evinin olduğu sokağa veya caddeye kendi isminin verilmesi düşüncesindeyim. Elimden geldiği kadar kendisini burada hem anma hemde unutturmamaya çalışıyorum. Blog açıldı açılalı belki defalarca haber yaptım ve yapmayada devam edeceğim..Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. Selamlar.Öncelikle Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Daha güzel günlerde daha güzel haberlerde görüşmek umuduyla.Kendine iyi bak kardeşim.Ümit YILMAZ

    YanıtlaSil
  6. SADRİ ALIŞIK ismi muhakkak BEYKOZ umuzda bir caddeye,sokağa verilmeliydi. yada verildi bizmi bilmiyoruz?

    YanıtlaSil