15 Ocak 2011 Cumartesi

GENÇLER MÜKEMMEL





















U 19 futbol takımımız kendisi gibi lige şampiyonluk paralosıyla çıkan rakibi Bulvar Sporu 4 - 1 gibi farklı bir skorla yenmeyi başardı. Maçta mükemmele yakın bir futbol vardı. Özellikle Serdar izleyenlere futbol resitali sundu. Mükemmel bir rövaşata golü atan Serdar herkesi kendine hayran bıraktı. Maçın yıldızıydı. Teknik Direktörümüz Uğur hoca maçta şu kadroyla mücadele etti. Yağızcan, Arif ( Hüseyin özgül ), Erkan, Hüseyin, Kerem, Tayfun, Berat, Oğuzhan ( Ümit ), Melih, Serdar, Cemre ( Hüseyin kolu ).. Paşabahçemizin gollerini 2 tane Serdar, berat ve Cemre kaydetti..

7 yorum:

  1. serdar kendıne gel olum olmaz böle napıyosun..:))

    YanıtlaSil
  2. Selamlar.Genç takımımızı aldığı galibiyetten dolayı kutluyorum.Ayrıca Süper amatör lige çıkan KAVACIKSPOR ve GÜMÜŞSUYUSPORUMUZU tebrik ediyorum.Süper amatör ligde kalan ORTAÇEŞMESPORUMUZU da kutluyor.Önümüzdeki sezon başta PAŞABAHÇEMİZ olmak üzere tüm takımlarımıza yürekten başarılar diliyorum.Herkese selamlar sunuyorum.ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  3. cocukları kutluyor başarı diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Daha yolun başındasınız havaya girmeyin bu takım şampiyon olacak oyunculara sahip ama işinizi sıkı tutmalısınız daha iyi futbol oynayıp şampiyon olmalısınız sadece serdar degil tüm oyuncular şampiyonluga inanmalı

    YanıtlaSil
  5. maçı izledi 3. lig hakemi olarak paşabahçe syri güzel bir maç çıkardı tüm takımı kutluyorum fakat 10 numaraya ayrı bir parantez açmak istiyorum attığı 2 gol birbirinden güzeldi röveşata golü bana alex in samsunspora attığı golü hatırlattı serdar kardeşim seni tebrik ediyorum performans aynı şekilde devam yılmak yokk başarılarınızın devamının diliyorum cenabı allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  6. dudullu takıma yaptığı katkılardan dolayı kalecinize teşekkür ediyoruz

    YanıtlaSil