13 Eylül 2011 Salı

HEYY ! SESİMİ DUYAN VARMI ?


Asker taa uzak diyarlar dan selam yolladı hepimize. Çok duygusal sesi titriyordu telefonun öbür ucunda. Zordu kelimeleri bir araya getirip konuşabilmek besbelli. Hepinizin malumu duygu yüklü bir aşk adamıydı o. Şimdi kendini vatana siper etmiş, çarpışıyordu it sürüleri ilen. Bii ara dökülü verdi sözlerinde o beklediğimiz kelimeler " Buralarda hayat çok zor Refik abi. Daha dün çatışmaya girdim ve karşımda sayılarını bile hatırlayamadığım pkk ( it sürüsü ) lı şerefsizlere yağdırdım mermiyi. Hiç boşa mermi atmamışım. Her attığım mermi alınlarına yapışıyordu. Sanırım yüz altmış yedi ( 167 ) pkk leşi indirmişim :) Yaa bırak bu işleri dememe kalmadan lafı ağzıma tıkadı " sen şimdi inanmazsın. Buralarda hergün yılan yiyoruz. Aç, arık yemeye bişey bulamıyoruz ama malumunuz ben bulamadığım yerde böcek yiyip karnımı doyuruyorum " dedi. Vay be ! Sen neymişsin be Kuş İshak. Canı kadar çok sevdiği Paşabahçe'nin durumunu sordu bana. "Nasıl kulübün durumu ? Gerçi aldığım duyumlara göre benim yerimi dolduramamışlar. Dolduramazlar be abi. Benim gibisi zor gelir bu takıma. Ama bütün kalbimle destekliyorum onları. Ben gelmeden şampiyon olamazlar ama ben yokken de sakın küme düşürmesinler takımı. Ben tükürdüğümü yalamam. 1. amatör kümede top oynamam. Duyduğuma göre takım kaptanı da Dino olmuş. Tabi benim olmadığım yerde havasını atsın. Gelicem alıcam o kaptanlık pazu bandını. Zaten moda tasarımcıma hazırlatıyorum pazu bandını. Aynen şöyle yazacak üstünde ( BÜYÜK CAPTAİN İSHAK ) Selam olsun burdan sizlere. Bu garip askeri unutmayın. Geleceğim elbet ve yine rüzgar gibi eseceğim sahalar da. Bütün takım arkadaşlarıma selam olsun bu Hakkari diyarın dan. Korkmasınlar ve rahat uyusunlar. Ben burdayım ve kimselere vermem bu vatanı. Have a nice day hepinize. Hadi bye , ciao.....

İSHAK KUŞ

11 yorum:

  1. seni çook seviyorum laaan (Abin)

    YanıtlaSil
  2. kuş uum allaha emanetsin seni seviyoruz (gecici kaptanın) :)) :))

    YanıtlaSil
  3. sevgili hocamız askın karadeniz görevinden istifa etmiştir...

    YanıtlaSil
  4. Ne diyorsunuz ya A Q böyle bir şey olurmu Aşkın Hoca yıllarını paşabahçeye vermiş bir kişidir olmaz öyle bir şey yalan haberdir bu
    ama öyle bir şey varsa büyük kayıptır

    YanıtlaSil
  5. hasiktiiiiiiiiirrrr

    YanıtlaSil
  6. gerçek olabilir hocanın istifası. öyle duyumlar var.

    YanıtlaSil
  7. hicbi işe yaramayan idareciler yine iyi giden bişilere dur dedi demekki. allah askına biri bana desin bu idareci sıfatı tasıyanlar orda ne iş yapar ne paraları var ne fikirleri ama hep ordalar cıkarıp yüz tl veremiyosan oyuncuna allah belanızı versin alıyorum hemen altyapıdan cocugumu

    YanıtlaSil
  8. yeni bir sıhhiyeci getirin ordan :D

    YanıtlaSil
  9. yazmadan duramıcam taa uzaklardan aşkın hoca ananı siksin bana asker ocagında küfür ettirdin zorla

    YanıtlaSil
  10. Benim tanıdıgım Aşkın hoca çok karakterli çocuktur hiç bir zaman paşabahçenin kötülüğunü istemez ama onu madem çok seven futbolcular bu kararında Aşkın hocanın yanında olmalılar
    şimdi konuşma sırası onlarda adam olanları göreceğiz

    YanıtlaSil
  11. salak adam oyuncularla ne alaka oyuncuları zaten bas kaldırısı yapmışlar sonrasında yönetim toplanıp para konusunu könusmaya baslamış cocuklarda bıraksın bu takım kümemi düşsün aptal aptal yorumlar yazmayın askın hoca tabiki cok önemliydi klüp icin cocuklar icin ama bu güsel klübümüzü bu yönetici adı verilen pisliklere bırakmamaları lazım cocukların bu takımın düşmemesi lazım

    YanıtlaSil