18 Eylül 2011 Pazar

SEZONA 3 PUANLA BAŞLADIK




Paşabahçe miz lige Çekmeköy galibiyetiyle başladı. Golümüzü genç yeteneklerimiz den Serdar kaydetti. Maçı seyredemediğim den dolayı futbolumuz hakkında fazla birşey söyleyemeyeceğim. Fakat öğrendiğim kadarıyla çok disiplinli oynayıp futbolumuzu rakibimize kabul ettirip sahadan 3 puanla ayrılmışız. Hocamız Uğur Sakaloğlu yeni devraldığı görevine 3 puanla başlayıp belki de şampiyonluk yolundaki en zor maçın dan alnının akıyla çıkmayı bildi. Daha bir kaç gün önce aldığı görev de futbolcularıyla fazla idman yapmadan dan çıktı fakat bu çok zorlu maçtan galip gelmeyi başararak altın değerindeki 3 puanı hanemize kaydetti.

7 yorum:

  1. Bir erkek olarak bu çocuga aşığım :)

    YanıtlaSil
  2. Takımımızı kutluyorum.Ölüm grubu olarak adlandırılan gruba deplasmanda galibiyetle başlamak sevindirici.Benim şahsi görüşüm bu grupta Tuzla ile beraber en güçlü 2 takımdan biriyiz.Bu sene geçen senedeki başarıdan dahada ileri giderek gruptan çıkacağımızı düşünüyorum.Bu hafta oynayacağımız İstanbul Bayburt maçında büyük Paşabahçe seyircisini tribünde görmek istiyorum.Arkadaşlar takımımızın hepimize ihtiyacı var.Maddi olarak destek olamazsak bile tribünlerdeki yerimizi alarak manevi olarak destek olalım.Haydi arkadaşlar geçen sene elimizden çalınan şampiyonluğu bu sene daha fazla destekle daha fazla coşkuyla alalım.Bu defa işi son maçlara bırakmayalım.Takımımızı yeniden kutluyorum.Saygılar sunuyorum.ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  3. ümit kardeş sonuna kadar katılıyorum sana tribünlerdeki kalabalık bu cocukların primi galibiyete sanırım prim verilmiyor ama biz verelim onlara primi stadı doldurarak gecirdikleri bunca travmadan sonra bile yasanan okadar kötü seylerden sonra bile cok güclü bir rakibi kendi sahasında yenebiliyosa bu cocukların hersey haklarıdır haydi PAŞABAHÇE sevdalıları herkes haftasonu orda olsun meydan organizasyonu siz başlatın hepimiz orda olalım ferat.

    YanıtlaSil
  4. zaten oturmuş bir kadro var paşabahçede aşkın hoca bu çocukları toplarken geçen sene yarım kalan işi bu sene tamamlayacagını düşunmüştu herhalde çok iyi bir takım kurmuştu yine, ama nasip olmadı
    çok iyi oyunculardan kurulu bir takım paşabahçe bu sene arzuladığı
    şampiyonluğu kazanacagını düşunuyorum her zaman yanınızdayız
    başarılar....

    YanıtlaSil
  5. tüm takımı galibiyetinden dolayı kutluyorum.maçı izleme şansını yakaladım.ersan,serdar ve gogo maçta çok etkiliydi.inşallah bu haftada galibiyet hediye ederler bize.bütün takıma başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok iyi bir hava var takımda.aşkın hocanın ayrılması cok üzücü eminim aşkın hoca devam etseydi cok daha iyi ıolurdu herşey.bu cocuklar ınandıklarında herşeyi başarır gogo ve serdarı ayrı olarak tebrik ediyorum.başarılar çocuklar.

    YanıtlaSil
  7. Selamlar.Maçı işte olduğum için izleyemedim.Ama yapılan yorumlardan takımımızın oldukça iyi oynadığı anlaşılıyor.Bu takım geçen yıl süper amatörün çok üzerinde bir takımdı ama gerek şanssızlıklar gerek umulmadık puan kayıpları gerekse son maçtaki hakem faciası şampiyonluğumuza mal olmuştu.Bu sene yine iyi bir takımımız var.Bu sene grup daha çekişmeli olacak 6-7 takım kafaya oynayacaktır.Geçen yıl 40 puan yetmemişti.Benim tahminime göre bu sene 36-38 puan alan bu gruptan çıkar.Ben takımımızın evinde 27 deplasmandada en az 13-15 puan alacağını düşünüyorum.Umarım her şey beklediğim gibi olur.Takımımızı önce play ofta sonra da BAL liginde görürüz.Saygılarımla ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil