9 Ekim 2011 Pazar

SİZE HERŞEY YAKIŞIR


Paşabahçe miz yine galip. Bakırköy deplasmanında genç yıldızımız Serdar Sargın ın attığı golle evine 3 puanla dönmeyi başardı. Takımımız yine kalesinde gol görmeyerek bir rekora imza atacak gibi. Paşabahçe mize tribünden müthiş destek vardı. Meydan yine süper destekle takımımızın 3 puan almasında çok büyük bir etken oldu. Takımız dan Sefa nın kırmızı kart gördüğü maçta teknik direktörümüz Uğur Sakaloğlu şu kadroya görev verdi. Volkan - Sefa - Gogo - Mennan - Erman - Ali - Hasan - Serdar - Osman - Dino ve Öner.

8 yorum:

  1. Selamlar.Takımımızı kutluyorum.Helal olsun hepsine.Ben takımımızın gol yemeden 1-0 yada 2-0 yeneceğini yazmıştım.Bu takım bu yıl tahminime göre 10 dan fazla gol yemeyecek.Eğer çok ağır sakatlık yada cezalar olmazsa bu grupta uzak ara favoriyiz.Gruptaki diğer takımlar 2.lik için mücadele edecekler gibime geliyor.Gerçi lige süpriz yaparak başlayan takımlar var ama hiçbir takım Paşabahçe stadından çıkamaz.Arkamızdaki 12.adamın coşkusuyla Paşabahçe stadında önümüze geleni yeneriz.Deplasmandada iyi oynuyoruz.Buda ekstra puanlar demek.Uğur hocadan ricam.Sevgili hocam ne olursa olsun Serdarı forvet oynat.İnanılmaz gol vuruşları var.Yakaladığı her iki pozisyondan birini atacak kadar yetenekli.Golü adeta kokluyor.Cezaalanı içinde iyi yer tutuyor.Sezgileri çok güçlü.Sevgili hocam özellikle Serdar deplasman maçlarından çok puana getirecektir.Birde takımda çok fazla rotasyon yapmayın sevgili hocam.Bu takım taş gibi takım.Takımın dengesi bozulursa tepetaklak oluruz.Özellikle defans bölgemiz asla değişmemeli sevgili hocam.Takımımızda arkadaşlık çok üst düzeyde.Atılan gollerde bu açık olarak belli oluyor.Eğer takımın moralini bozacak her hangi bir şey olmazsa bu gruptan 3-4 hafta kala çıkarız.Tabi bu başarıda bu takımı kuran Aşkın hocanın ve bu takımın patronu Uğur hocanın başarısı asla unutulmamalı. Son olarak size tavsiyem bir sonraki hafta oynayacağınız rakibi mutlaka izlettirin.O takımla ilgili rapor tutun.Bu yazdıklarım asla size işinizi öğretmek ukalalık yapmak için değil.Zaten bunada hakkım olmadığını düşünüyorum.Benim sizlerden isteğim bir Paşabahçe sevdalısı olarak geçen yıl avucumuzun içinden kaçırdığımız şampiyonluğu bu defa kaçırmamak ve işi daha baştan sıkı tutarak yağmur çamur demeden destek olan taraftarımızla bu coşkuyu bu mutluluğu yaşamak ve yaşatmak.Bu zorlu yolda hedefe adım adım yürürken gerek stadda gerekse stadda olmadığımda dualarımla ve en iyi dileklerimle yanınızda olduğumu belirtiyor.Sizi ve Tüm futbolcu kardeşlerimi yeniden kutluyorum.Saygılarımla ÜMİT YILMAZ.

    YanıtlaSil
  2. Ümit yine çok güzel yazmışsın özellikle bu takımı kuran aşkın hocadan bahsetmen büyük bir vefa örneğidir
    Dediğin gibi bu takım bu sene bal liğine çıkacak kapasitededir
    gerçekten paşabahçe takımı çok iyi bir takım ben ne tuzlaya nede vardara yenilecegine ihtimal vermiyorum inşallah daha iyi ve güzel günlere.........

    YanıtlaSil
  3. ümit abi döktürmüşsün her satırına katılıyorum oynadıkları sistem belli yaptıkları yapacakları belli gercekten bir takım olmuslar gecen seneden itibaren beykozda izledigim en iyi takım her anlamıyla bir takım lar

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar bakıyorumda hep bu takımı kuran aşkın hoca dıye yazılıyor bu takım kara fahrettin zamanından kalan bir takım sadece bir ik takviye yapıldı ayrıca aşkın hoca zamanın ve uğur hoca zamanını hiç takip etmemissiniz aşkın hoca hangi hangi genci ilik onbire koydu ben hiç görmedim uğur hocanın hakkını yemiyormuyuz biraz bence biraz adalettli olalım tabiki aşkın hocanın bu takıma katkısı var ama 4 hafta gecmiş takım 4 de 4 yapmış hala aşkın hocanın kurduğu takım birazda cocukların hakkını verin özverili oynuyorlar .Aşkın hocaya yaptığı hizmetlerden dolayı teşekür ederiz.

    YanıtlaSil
  5. hadi len bu takım hocasızda bu sonucları alırdı bizde izliyoruz bizde takip ediyoruz mütiş oyuncu grubu yakaladı paşabahce ayrıca askın atmıştır temeli takımın sacma sacma konusmayın yeni hocamı tanımıyorum onunda katkısı muhakkak vardır fitne sokmayın aralara cocuklar tebrik ediyorum sizleri herkez bir yana sizler biryana ne yönetimi ne hocası nede baska birileri sizlersiniz bizi tirübüne ceken

    YanıtlaSil
  6. ugur hocamı tebrik ediyorum düşer denilen takıma gol yemeden 4 te 4 yaptırıp gençlere yer verdigi için bırakın artık hocanın üzerine oynamayı

    YanıtlaSil
  7. gençlere önem verilmeli bu takım şampiyon olur zaten ve bu gencler transfer yapar inşallah...gençlere önem veren uğur hocamızı kutluyorum.

    YanıtlaSil
  8. destegimiz sadece oyunculara kimse üzerine bişey almasın semt sevdalıları

    YanıtlaSil