31 Aralık 2011 Cumartesi

Çok konuşulan uzay takımı bu olsa gerek






























Bu nasıl takım arkadaş. U17 Paşabahçe 12 - U17 Çavuşbaşı 0 . Bu sonuçla beraber oynadığı bütün maçları kazanma rekoru 17 oldu. Varmı bu takıma yan bakacak ! Vallahi mükemmel bir takım seyrettim. Bu zamana kadar da bu takımı seyretmediğime de pişman oldum. Bir oyun kuruşları var seyretmeniz lazım. Bir uzay takımı geyiği var bütün dünya gazeteleri ve televizyonlarının konuştuğu ( Barcelona ) inanın sanki onu seyrediyordum sahada. Bir pas trafiği var inanılmaz. Defanstan bir çıkışları var hiçmi dan dun oynanmaz. Hep ayağa pas ve bu pasların yerini bulma yüzdesi nerdeyse yüzde yüz. Devre arası Teknik Direktörümüz Uğur Sakaloğlu ile görüşme fırsatım oldu ve düşüncelerimi kendisine söyledim. Bana söylediği " Bu takımda giren çıkan kimse bir birini aratmıyor. İnan senin şu gördüğün kötü futbolumuz. Çok daha güzel oynadığımız maçlar oldu. Harika bir takıma sahibim. Hepsi birbirinden değerli oyuncularım var. Geleceğin Paşabahçe A takımı bunlar. Geleceğimiz emin ellerde " diye görüşlerini belirtti. Bunları sakın skora bakarak yazdığımı düşünmeyin. Gerçekten Mükemmel bir takım. Hepsinin ayağı düz bassın, sakatlık geçirmeden Türk futboluna birer yıldız olarak hizmet etsinler. Maç sonunda ise oyuncuların sevinci görülmeye değerdi. Sezer hocaya " Mourinho sezer " Uğur hocaya ise " İmparator Uğur Hoca " diye tempo tutmaları görülmeye değer sahneler yaşattı.

5 yorum:

  1. 4 Numarayı çok iyi gördüm çok diri duruyor inşallah gelcekte iyi bir yerlere gelir

    YanıtlaSil
  2. forvetlerimizin hepsi birbirinden iyi. ayakları düz bassın. inşallah daha iyi yerlere gelirler. 9 numarayı iyi buldum özellikle.

    YanıtlaSil
  3. Evet bende 4 nolu oyuncuyu aşırı beğendim sağlam seri hızlı gerçekten de çok diri duruyor defansı toparlıyor resmen

    YanıtlaSil
  4. Takımda azim diye seslendikleri bir defans var.Maşallağı var.Yemin ediyom tob gecirmedi yavv

    YanıtlaSil
  5. 11 numara iyiydi. 10 numaralarıda çok iyi maşallah. ama ıkı forvetın uyumu harıkaydı 9 numaranın yaptığı asistler golcülüğüne ayrı bir şekil kattı.

    YanıtlaSil