12 Ekim 2010 Salı

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN OSİGOL


7 yorum:

  1. HEYY MİLLET ARTIK BUGÜN UN VE YUMURTALI BİR KUTLAMA YAPARSINIZ İDMANDA :)

    YanıtlaSil
  2. nie siz brezilyalımısınız da unla yumurtalı kutlamalı yapıonuz :)

    YanıtlaSil
  3. brezilya lıdan öte , action açısından gözül olurdu :)

    emre çat

    YanıtlaSil
  4. osigol dino diyo ki nerden vurursam vurym. top nerden gelirse gelsin osman kafasıyla indirir. nedemek istyor burda ? =) mutlu yıllar =)

    YanıtlaSil
  5. sarımsaaaaaaaaaaaaaaakkk :D

    YanıtlaSil
  6. ulan KOCAKAFAAAA benim adıma yapılan yorumlara neden cevap veriyon lan !!! :)) ben sana iyiki varsın kardeşim güzel günün kutlu olsun notu bırakim dedim beni tahrik etmişsin??(vallahi tükürdüm ) cat,, un dan yumurtadan bahsetmişsin? osmandan bahsediyoz !! kac kilo un kac koli yumurta yer o kafa biliyonmu sen!!! eyyyy !!! :)) :)) KFY

    YanıtlaSil
  7. Dino kardeşim yorumun güzel ama sarımsaaaaaaaaaaaaaaakkk :D mesajını yazan ben değilim benim adıma birisi sana komplo kurmuş :)))) Arkadaşlar hep beraber nice yıllara kutlamalarınız için çok sağolun. Emre Çat sanada teşekkür ederim buradan böyle bir doğum günü kutrlaması yaptığın için...

    YanıtlaSil