6 Kasım 2010 Cumartesi

GOL OLDUK YAĞDIK


















Paşabahçe'miz K.M.Paşa deplasmanında attığı altı golle üç puanı alarak döndü. Maçta baştan sona kadar üstün oynayan bir Paşabahçe vardı sahada. Ne yaptığını bilen , disiplinli , yardımlaşmayı çok iyi yapan bir takım görüntüsü çizdi. Teknik Direktör Aşkın Karadeniz sahaya şu onbirle başladı , Bilge ,Ayhan , Mennan , Sefa , Erhan , İshak , Serdar , Dinçer , Yavuz , Osman Cem . Paşabahçe'mizin gollerini Cem ( 3 ) Yavuz , Serdar ve Osman kaydetti. Tebrikler arkadaşlar. Siz böyle oynadıkça şampiyonluk zaten gelecek. Sizede bu yakışır..

İşte maçtan kareler.

13 yorum:

  1. bu hafta en cok biz taraftara iş düşecek.bu cocukların coşkuya ihtiyacı var.hak ediyolarda.mütiş bir başarı yakaladılar.PAŞABAHÇEliyim diyen herkese sesleniyorum bu hafta hepimiz macta olalım sahamızı karnaval alanına cevirelim. maca başlamadan cocuklara iki sıfır önde başladık inancını yaşatalım,

    YanıtlaSil
  2. bu hafta herkez maçaaaaaaaaaaaaaa
    paş geliyorr paşaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. bu cocuklara sahip cıkalım beşpara etmez yöneticelerin yapamadıgını biz yapalım hafta sonu yıkalım orayı herkezi orda görmek istiyoruz bütün beydan orda olucak sizde orda olun

    YanıtlaSil
  4. admin mac saatini gününü belirtmemişsin burdan takip ediyoruz mac saatlerini selim

    YanıtlaSil
  5. Çocuklar gol olup yağıyorlar bide şu yöneticiler yağsa biraz çocuklara

    YanıtlaSil
  6. Maç gününü ve saatini her maç öncesinde yayınlıyorum.. Bu hafta oynayacağımız maçın programı henüz açıklanmadı. Açıklanır açıklanmaz yayımlayacağım. ilginize teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. arkadaşıma katılıyorum bu konu önemli cocukların bi cogu okuyor yada işsiz sadece bunların verecegi üç kuruşa bakıyor ama bu ukala herifler bi bok yapmıyolarmış buna ragmen bu cocukların lider bitirmesi ilk yarıyı inanılır gibi degil aman yanlış anlaşılmasın bana bunları cocuklardan biri gelipte demiyor son mac yanımda konusulanlara sahit oldum, birde utanmadan beşkuruş vermedigi yani lider bitiren takımına inanılmaz hakaretler inanılmaz bok atmalar anlaşılır gibi degil,sizi oraya yönetici diye sokanlara size adam diyenlere,, bi paşabahçe gönüllüsü cıkmıyacakmı şunlardan kurtarmıcakmı klübü herseye ragmen cocuklar sizinleyiz yine gelicez yine yıkıcaz orayııı mydan

    YanıtlaSil
  8. öyle bir durum varsa çok ayıp ediyor yönetiçiler takım lider olmuş gençler çanla başla mücadele ediyorlar ,adamlarda paralarınımı vermiyorlarmış ayıp ayıp kendinizden utanın öğrenci çocuklar var orda
    bide türbunde hava atıyorsunuz
    yapamıyorsanız bırakın kardeşim adammı yok başka

    MEYDAN

    YanıtlaSil
  9. yazık çok yazık,,,

    YanıtlaSil
  10. yazıklar olsun yönetime parayoksa takım elbise giymeye benzemiyo

    YanıtlaSil
  11. Bu kadar emege karişı paraları ödenmiyormuş çocukların ama çocuklar gercekten paşabahçe forması için yürekten mucadele ediyorlar o yönetiçilerin çalıştıkları yerde paralarını vermesinler bakalım neler yaparlar. Ödemeyecektin madem neden anlaşma yaptınız kardeşim adama sorarlar çocukların üstunden hava atıyorsunuz bide yazıklar olsun kendinizden utanın utanmanız varsa
    Meydan

    YanıtlaSil
  12. Bence yönetimde istiyordur herkesin parası verilsin ödensin ama nakit sıkıntısı çekildiğini bir o kadar bende biliyorum. Hepsi görevini en iyi şekilde yapmanın derdinde. Yönetimden Metin abimizle konuştum namı diğer ( maykıl metin ) yapılan yorumlara çok üzülmüş. Ama ben biliyorum ve yakından tanıyorum abimizi Paşabahçe için varını yoğunu ortaya koyuyor. Bu kulüpte yatıp kalkıyorlar. Bunlardan en iyi örnek Bahattin baba , gerçi yönetimde değil sanırım ama bu kulübün kurucularından. Paşabahçeye en iyi hizmeti vermeye çalışıyor. Sanırım yapılan yorumlar onu ile üzüyordur. Bırakalım artık birbirimize bok atmaları. Bu kulübün kasasına para girmesi için bişeyler araştırıp bişeyler yapalım. Herkes seviyor Paşabahçeyi. Mesela kulübün ürünlerini satan bir yer açılabilir. Bu kaşkol olur , bayrak olur , forma olur , şapka olur. Aslında iyi fikir. Adı PAŞABAHÇE STORE olur veya başka bişey. Gayette güzel para akışı olur diye düşünüyorum. Tabi bunu Paşabahçe spor kulübü yapacak. Kazanılan para kulübün kasasına gidecek. O zaman topçuların parası ödenir. Ödenip ödenmediği konusunda bilgim yok ama kimsenin parası kalmaz Paşabahçede diye düşünüyorum. Bunları yazmamdaki neden Metin abimizin yönetim hakkında yapılan yorumlara çok üzüldüğüdür.


    DİP NOT : YÖNETİMİMİZDEN PAŞABAHÇE SPOR KULÜBÜ ÜRÜNLERİNİN SATILA BİLİNECEĞİ BİR YER YAPMALARI. YER OLARAKTA ŞİMDİLİK MAÇ GÜNLERİ KÖFTE SATILAN YERİN YANINA BİR STAND AÇMALARI. CİDDİ DÜŞÜNÜLMESİ ÜZERİNDE KONUŞULMASI GEREKEN BİR KONU OLDUĞUNU SÖYLEYEBİLİRİM.

    Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  13. Burası yeri değil ama beni bilen bilir ve burada paylaşmak istedim. Hayatım Fenerbahçe'den ibarettir. Hayat hep sarı laci dir bana :) Severek takip ettiğim bir blog vardır aşağıya linkini kopyalicam ve bir yazısı hoşuma gitti. 6alatasaray maçı sonrası yazılan bir yazı. Sizinle paylaşmak istedim. Tabi Fenerbahçeli olmayanlar okumak istemeyebilir. Özgürler bu konuda :) Bu yazıya aynen katılıyorum.

    http://esnafspor.blogspot.com/2010/10/tribunler-oldu-nasl-bilirdiniz.html

    YanıtlaSil