20 Kasım 2010 Cumartesi

YENEMEDİLER AMA DARP ETTİLER





Paşabahçe'miz Batı Trakya deplasmanında futbolcumuz mennan'ın asistiyle golünü atan osigol üç puan sinyalini vermişti zaten. Zaten diyorum çünkü maçın ilk yarısı bu sonuçla bitti ve herşey ilk yarının bitiş düdüğüyle başladı. Rakip takım taraftarları , futbolcuları , hocası Paşabahçe takımına saldırdılar. Futbolcumuz Gökhan yüzünden ağır şekilde darp edildi. Elmacık kemiğinin olduğu bölgeden ağır şekilde yaralandı. Diğer futbolcu kardeşimiz Dinçer'dede darp izleri mevcud. Futbolcularımız ve teknik ekibimiz canlarını soyunma odasına kaçarak kurtardılar. Hakemin maçı yarıda keserek bitirdiğini söylemesinden sonra ekibimiz evinin yolunu tuttu. Zannedersem üç puan hanemize yazıldı. zaten hakemde üç puanı ekibimize verdiğini futbolcu kardeşlerimizden duyanlarda olmuş. Bizim bu durumdan çıkarmış olduğumuz sonuç. Rakiplerimiz artık bizi durdurmak için kaba kuvvete başvuracak olmalarıdır. Arada kötü sonuçlarda alıyoruz ama bunlarıda böyle önemli maçlardan kazandığımız puanlarla telafi ediyoruz. Bu sene yolu yok BAL ligindeyiz..

Dip Not : Geçen hafta oynadığımız Dudullu maçı hakkında haber yapmamıştım. Daha doğrusu şehir dışında olduğummiçin yapamamıştım. Düzce'nin yaylalarında teknolojiden uzak bir bayram tatili geçirdim. zaten maçı seyredememiş olduğumada hiç pişman olmadım. Sonuç hüsrandı..

5 yorum:

  1. ozan çok iyi yaa :D

    YanıtlaSil
  2. bu cocuklara kalkan ellerin te.... ahh orda olacaktık ahhhh....

    YanıtlaSil
  3. gökhanım gecmiş olsun kfy

    YanıtlaSil
  4. sonuç olarak bunların yaptıkları yanına kalmasında bu federasyona güven olmaz çünkü,, şampiyon paşabahçeee

    YanıtlaSil
  5. COCUKLAR ZORU BASARIYORSUNUZ TEBRIK EDIYORUM HEPINIZI BU MAC OYNANSADA SIZE GUVENIORUZ ALIRSINIZ SIZ BU MACI.BU ARADA MAC KADROSU FLN YAZMIYOR YAZILMICAK MI? SAMPIYON PAŞABAHÇE

    YanıtlaSil