5 Kasım 2010 Cuma

İSHAK NE YAPIYOR !



Paşabahçenin ele avucuğa sığmayan hırçın çocuğu İshak, geçtiğimiz gün Sultangazi ile deplasmanda oynanan maçta takımın tek golünü atarak yıldızlaştı. Attığı gol sonrası yaptığı gol sevinci de görülmeye değerdi. Golden sonra ev sahibi takımın tribünlerine koşarak giden İshak, tribünlere sus işareti yaptı. Ama rakip tribünlerin boş olduğunun sonradan farkına vararak kolbastı oynamaya başladı. İshak maçtan sonra '' Hep en çok sevdiğim fitbolcu Tuncay Şanlı gibi olmak istemişimdir. Senelerden beri gol atmaya çalısıyorum, Sonunda babamın kestiği koçlar ve annanemin duaları işe yaradı gol attım, kendimden geçmişim, bi an kendimi Tuncay Şanlı gibi hissettim, gerisini hatırlamıyorum'' şeklinde açıklama yaptı.
Golden sonra kaçırdığı her pozisyon için de elini öperek tribünlerde olmayan birilerini göstermeye devam eden İshak, Aşkın Hoca' nın '' olum manyak mısın sen evli değilsin , nişanlı veya sözlü değilsin , hatta yüzüğün bile yok niye elini öpüp duruyorsun '' diyerek ensesine şamar attı.
Gol sevinci ile takımın en çok konuşulan İshak'ın bundan sonraki performansı merak edileceğe benziyor.

8 yorum:

  1. ilhan kuş koçmu kesmiş buna valla kesmez ilhan kuş koç moç adamda bir suru erkek var zaten hangisine kessin koçu
    ishak enterasan bi çocuk valla ne yapacagı belli olmaz aşkın hocayı bile şaşırttıgına göre

    YanıtlaSil
  2. isak gol atmadı dincer abi ona carptırdı :> :> :> :> :> :> topcu

    YanıtlaSil
  3. zaten o topu gol atmasaydı Aşkın hocamız onu kesin bayıltırdıı

    YanıtlaSil
  4. gençler isim vererek konuşalım lütfen 1 koça moça gerek yok herkes oynadığım futbol karşısında susacak 2 dino ii top attı fakat benimde 32.5 metre top sürdügümü hatırlatırım 3 merak etmeyin götümüzden korkumuz olmadı 9 maç her maç 11 bi takım için daha ne yapılır şimdi bu habere yorum istemiyorum yedekler arkasına yaslansın sahadakiler bana top atsın ve herkez beni izlesin okadar dinçer sen oynayabilirsin ayrı bi topla :D=)))

    YanıtlaSil
  5. refik çat alıcagın olsun adii fenerli !!!

    magazindende bi düşim yaaaa herkes beni konusuyo arkadaş:=))

    YanıtlaSil
  6. bu salak cümle kurmayı bile beceremiyo suna bişiler demeyin noolur

    YanıtlaSil
  7. pancar corbası yemıstır yıne ondandır kesın hep bole oluyo aslında guzeldır pancar corbası ama ıshak'a yaramıyo

    YanıtlaSil
  8. oşt köpekler

    YanıtlaSil