30 Kasım 2010 Salı

ASKER'İN SON SÖZÜ


"Aslında herşey onunla tesadüfen tanışmamızla başlamıştı. Herzaman koruyucu bir meleğim olsun istemişimdir! Onu tanıdığımda bana ne kadar iyi geldiğini ve kendimi onun varlığnı kabul ederek ne kadar iyi hissettiğimi birkez daha anladım. Her maça çıkmadan önce onunla konuşurdum. Takımın kazanması ve benim için şans dilerdi. Bazen kazanır bazende kaybederdik. Ama en önemlisi beni sahada diri tutan onun varlığıydı. Ne zaman direkten dönmeye kalksam tökezlesem sanki o gözümün önüne geliyor ve bana ayağa kalk takımın sana ihtiyacı var dercesine bakıyordu. Her ne kadar birbirimizden uzak diyarlarda olsakta benim ona onunda bana aslında çoook yakın olduğumuzu biliyorduk.
Leydim Esra seni özleyeceğim meleğim.."

4 yorum:

  1. Her şey o günden sonra başlamıştı benim için. Hayatımda beni çok iyi anlayan bir arkadaşım olduğunu biliyordum o günden sonra..
    her şeye beraber güldük yeri geldiğinde ağladık bile. Benim üzgün olduğum zamanlar sen bana teselli verdin hayattan bıktığım zamanlar olmuştu hele ki o zamanlarda hep sen vardın yanımda. Şimdi ise gidiyorsun ama vatanın görevini yapmak için gidiyorsun geri döneceksin sadece uzun bir yolculuğa çıkıcaksın her zaman yanındayım bunu unutma Lord'um. Özleyeceğim.. ayan. ( Sana yaptığım acımasız şakaları unutma Seviliyorsun :))
    Daima yanında olan Meleğin..

    YanıtlaSil
  2. Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim..lord'un :)

    YanıtlaSil
  3. Kalbimdesin..
    Leydi'n :)

    YanıtlaSil
  4. nooluyo yaa,,, ??? cat abi durum nedir,,??

    YanıtlaSil