8 Ocak 2012 Pazar

Eyyy Güzel İnsan






Şu resim de gördüğümüz mükemmel insanı şahsen tanımıyorum. Mükemmel diyorum çünkü bunu hissediyorum. Paşabahçe sevgisini göstermek, soğuktan korunmak için kat kat giydiği çamaşırlarının arasından gösteriyor formasındaki logoyu. O kadar saf okadar içten bir kişi ki kanım ısındı bu amcama. Yüreğindeki Paşabahçe sevgisini iliklerine kadar hissediyor hissettiriyor çevresindekilere. Bir veya iki kez konuşma fırsatım oldu kendisiyle. O kadar içten o kadar samimi ki. Bu söylediklerimi hissetmeniz için sadece bir kaç kelime konuşmanız yeterli. Bu güzel insanı geçen günler de Haliç deplasmanına Namık Sevik stadına gittiğim gün gördüm tribün de ve şaşırdım. Gittim yanına " Amca nasıl geldin buraya. Kulüp otobüs kaldırmadı " diye sordum. Aldığım cevap " Otobüse bindim karşıya geçtim. Sonra metrobüse binip zorda olsa buldum burayı " dedi. Namık sevik Stadı'nın nerede olduğunu bilen hayretler içerisinde kalacaktır. Ben  kendim özel arabamla gitsem zor bulurum. Buram buram anadolu kokan insan. Üzerine sinmiş olan o hacı kokusu ( kokuyu dedem den bilirim ) ile gönlümün en derinlerin de yer eden eyy güzel insan sen çok yaşa.

Dip Not : Paşabahçe'mize  o dondurucu soğukta dünya yol katedip zorda olsa bulup destek olmaya gelen bu güzel insan dan utanmalıyız. Burnumuzun dibindeki stada gelmediğimiz için. Birde dikkatimden kaçmadı Ramazan hocanın ona göstermiş olduğu saygı ve sevgiyi. Resme dikkatli bakın ne kadar içten ve samimi. Tebrikler ramazan hocam...

3 yorum:

  1. bu amca eski başkanlardan cavit başkanın kardeşidir admin ben bu adamı degil namık sevikte türkiye şampiyonalarına giderken gördum paşabahçe sevgisi istanbul sınırlarınıda aşmış yani

    YanıtlaSil
  2. Selamlar arkadaşlar.Sevgili Emre bu haber için seni yürekten kutlarım.Gerçekten çok iyi bir habercisin ama bu haberinle inan kardeşim kendini bile aşmışsın.Ne olur bunu yağcılık olarak görmeyin arkadaşlar ama gerçek tam anlamıyla bu.Bu amca gerçekten o soğukta bizlere vefanın ne kadar iyi bir şey olduğunu, sadece bir semt adı olmadığını resmen haykırmış oldu.İnan bu haberi okuduğumda gözlerim doldu.Öncelikle Beykozumuza ve Paşabahçemize olan sevgisi, bağlılığı takdirlerin en büyüğüne layık.Belki o amca o gün o maça hasta geldi, belki maddi sıkıntıları vardı ama herşeyi unutarak semtinin takımına destek olmak için staddaydı.Yılların verdiği yorgunluğa rağmen o amcanın yüzündeki gülümseme ,o mutluluk bırakın alınacak bir galibiyeti, bir şampiyonluktan bile daha değerli.O amcanın o soğuğa rağmen maça gelmesi ,kendini bu takımın bu semtin bir parçası hissetmesi gerçekten alkışların en büyüğüne layık bir davranış.Bizim yaşlarımızda olup bu semtin havasını soluyan, bu semtin her türlü imkanından yararlanan gençlerin pek çoğu kahvehane köşelerinde yada evde zamanını öldürürken bu amca ve bu amca gibi 40-50 amca daha staddaydı.Stadda bulunan 200 seyircinin yaklaşık 4 te biri yaşlı insanlardı.Bu insan lar zaten emekli işleri güçleri yok maça gitmişler diyebilirsiniz ama arkadaşlar işte sevda denen , aşk denen şeyler içinde fedakarlık yapmak gerekiyor.Bu amcalar bu semte, bu mahalleye aşık kimseler.İnanın bu insanlara para verseniz o soğuk havada oraya getiremezsiniz.Bu amcaların yaptığı gerçekten çok büyük bir sevgi ve bağlılık.Gerçekten her birisinden alacağımız o kadar dersler var ki, o yaşta bizlere o kadar güzel şeyler anlatıyorlarki anlatılmaz yaşanır denen olay bu olsa gerek.Sevgili Emre senden ricam bu tarz haberlerin sayısını elinden geldiğince daha fazla yayınla.İşte bizleri bir arada tutacak, bizleride bu kulübün bu semtin bir parçası hissettirecek gerçek insan hikayeleri bunlar.Son olarak hiç bir şey yapmayıpta bu sütunlarda ona buna sallayarak prim yapmaya çalışan özde değil sözde taraftar olan biz gençler kulübümüze şu amcanın bağlılığının yarısı kadar bağlansak ,bu amcanın sevgisinin çeyreği kadar sevdalansak Paşabahçe kulübünü hiç bir güç bırakın yıkmayı, yerinden bile oynatamaz.Kulübümüze karşı her türlü oyunu oynayan ,her türlü şark kurnazlığını yapan şer odakları yaptıkları oyunların ve kötülüklerin altından kalkamaz.Paşabahçe kulübünün adını da destursuz ağızlarına bile alamazlar.Saygılarımla.

    ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  3. ümit kardeş birbilsen neler oluyor güzelim paşabahçesporumuzda kimler yönetiyor kimler hocalık yapıyor kimler neler yapıyor yada hicbirşey yapmıyor allah bu takımın yardımcısı olsun koşarak izlemeye gittigim takım artık yok olmuş beykozumuzda kalan tek değer paşabahçe sporumuz bitmiş saygılarımı sunarım tamer

    YanıtlaSil