16 Ocak 2012 Pazartesi

Yapma bunu !!








Paşabahçe'miz şampiyonluktaki rakiplerinden olan Tuzla'ya deplasmanda 1-0 mağlup oldu. Aldığı bu sonuçla zirve yolunda büyük darbe alan takımımız artık bundan sonraki hedefi ligi 2. sırada bitirmek olmalıdır. Tuzla'nın başını alıp gittiği ligde grubumuz iyice karıştı. Artık 2.lik için Çıksalın, Çekmeköy, Vardar ve Selimiye ile büyük bir yarışa gireceğiz. İşin önemli detayı bu saydığım rakiplerin hepsiyle maçımız var. Yani anlayacağınız kendi işimizi kendimiz bitirmemiz lazım. Yok şu galip gelmiş yok şu şöyle olacakmış gibi ayrıntıları artık bırakıp eğer bir üst lige çıkmak istiyorsak bu maçlardan kesinlikle galip gelmemiz lazım. İşimiz her zamankinden daha zor. Bizim ayarımız da olmayan takımlara kaptırdığımız punlara gelde şimdi isyan etme. Ama artık çok geç ve yapacak bişey yok. Her şey bizim elimizde. Oynayalım kazanalım..

Paşabahçe : Volkan, Erman, Sefa, Erkan ( Osman ), Mennan, Ali, Erhan ( Hasan ), Serdar, Ersan, Dinçer, Nejat ( Nihat ) 

Dip Not : Maçın hakemi futbolcumuz Ersan'a yapılan yüzde yüzlük penaltıyı vermeyince bütün tepkileri üzerine çekti. Maçın hakeminin geçen sene oynadığımız ve şampiyonluğumuzu kaybettiğimiz sultangazi maçının da hakemi idi. Bu adamın bizimle bir derdi var anlaşılan. Kim ne yaptıysa iyi yapmış demekten alamıyorum kendimi. Allahın dan bul totoşşşşş.....

Maçın fotoğrafları amatorfutbol.blogspot.com' dan alıntıdır...

14 yorum:

  1. Hadi baklım felaket tellalları alın sazı elinize vurun belden aşşağı futbolcuları yönetimi hocayı şimdi geçti elinize büyük bir fırsat sallayın

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah be Uğur hocam ilk yorumdan gardını almışsın tebrikler...

    YanıtlaSil
  3. takıma ugur hocaya ve futbolcuları destekleme zamanı ben paşabahçe spor kulübünü tutmuyorum ama ugur yakın arkadaşım ve paşabahçe semtinde oturmaktan ve paşabahçe semtli olmaktan onur duyuyorum şuan puan durumundaki yeri çok başarılı oldugunu düşünüyorum daha fazlasını istiyorsanız taraftar devreye girmeli serkan çırak

    YanıtlaSil
  4. paşabahçe kulübü amatör futbol takımı olarak ligde yer alıyor ugur benim 25 yıldır arkadaşım oldugu için ona burada salakça sallamalara karşı savunmak istedim yüzünüze karşıda söylerim ama kimse isim yazmıyor ugur paşabahçe için yaptıkları öncelikle çok fazla parayı önemsemez (bana 100tl borcu var)sahanın çim olmasında ne kadar çok çalıştıgını biliyorum yüzde 90 katkısı oldugunu biliyorum kulübe para kazandırmak için çevresindeki insanlardan reklam almak için suratını kızartıyor genç takımı çalıştırıyor bir ara salonu yaptırmak için ugraşıyordu 1 aydır göremedigim için ne yaptırdıgını bilmiyorum beşiktaş kulübüne her gün gidiyorum alt yapı koordinatörüyle görüşmüş ve anlaşmış dün kulübe gelip paşabahçedeki alt yapı çocuklarını bjk kulübüne yolayıp daha iyi bir şartlarda yetişmesini saglamak için çalışıyor bu siteden okudum gene kulübe gelir saglamak için tiyatro organizasyonu düzenliyor merak ediyorum katkıda bulunmak için hanginiz gidiyorsunuz anlayacagınız adam paşabahçe kulübü için çok çalışıyor siz niye sallıyorsunuz a takımı 4 olmuş ne olmuş paşabahçe profesyonel ligi kaldırabilirmi bu imkanlarla 4lük bile mükemmel son yaptıgı bjk kulübünü alt yapıdaki en yetkili kişisini getirip çocukları seyrettip büyük bir takıma yollamaya çalışmak siz a takım ne oldu diye ugraşın a takım 1 olsa ne olur 4 olsa birde ugura bu gözle bakın sen mi daha çok kulüp için bir şey yapıyorsun yoksa ugur mu hayatımda uguru bu kadar savunacagım aklıma gelmezdi ugurcum öpüyorum yanındayım serkan çırak not: bana bir şey söylemek isteyen varsa maçlara gelemiyorum ama inşallah play off maçlarına gelicem ugurla hergün paşabahçe meydandayım

    YanıtlaSil
  5. birader ozaman gitsin yönetime girsin dimi, hocalık yapmasın diyoruz bizde yapamıyor cünki. negüzel seyler yazmışsın bak tam idarecilik yapıcak kişiymiş HOCAlık degil..

    YanıtlaSil
  6. ugur hoca mourinho tavırlarında senin bu adam tutman herkez görüyor hak edene forma ver yeter artık....... vitaminsiz nejat kimdir ya tuzla macında oynuyor

    YanıtlaSil
  7. madem bu kadar etkiliydi uğur hoca çubuklu külübunden neden kovdunuz adamı şimdide peşini bırakmayıp kafasını karıştırıyorsunuz
    daha dün çubuklu paşabahçe maçında yaptıklarınız ortayken nedir bu sahiplenme duygusu kendinizi dost gösterip hocanın yanında gibi davranıyorsunuz ama bence hocaya en büyük zararı sizler kendi etrafında dost bildikleri kişiler veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serkan çırak16 Ocak 2012 15:12

      sen kimsin şerefsiz bize akıl veriyorsun hocayı kovdurmuşuz niye kovduralım hocayı kendi hayatını böyle devam ettirmek istedi ve öyle devam ediyor benim kendimi kimseye dost göstermeye ihtiyacım yok zarar ne vericez boktan amatör kulüp ne menfatimiz olucak bu işlerden sizin gibi şerefsizler adını yazmadan hocaya salladıkça oradan bir şey olmaz ben zaten kulübü tutmadıgımı yazdım haftaya u14 - u16 maçları var önceki maçlarda ne yaptıysam gelirsin adamsan cezasını kesersin maçlara gelmeyecektim ama sen adam olup adını yazarsan gelicem soysuz önce adam olun ondan sonra insanları eleştirin. serkan çırak

      Sil
    2. serkan çırak16 Ocak 2012 15:35

      sana çok şey yazdım burada yayınlanırmı bilmem ama adam gibi ismini yazarsan yüzüne söyleyeceklerime inanamazsın serkan çırak

      Sil
  8. uuuffff başladık evet :) vitaminsiz ne demek ya hangi futbolcu yazdı acaba bunu :) vitaminli ersan napıyorki:):) hahahaha evet takımdan bişey olmaz artık olurda olmaz 4*4 proton lastik olsa yürümez kimseninde umrunda değil siz futbolcular :) burda yazmayı bırakında idmanda herkes uğur hocaya karşı söylesin karı gibi burda yazmayın

    YanıtlaSil
  9. ugur hoca yönetici olsun bence bıraksın teknikdirektörlügü veya menejer olsun zaten oyuncu tutuyor hak edene forma vermiyor oyuncu tuttuklarını iyi bir takıma versin İDMANDA ÇALISANLARI GÖR ARTIK tavuk karasımı var ugur hoca menejer ol iste.

    YanıtlaSil
  10. ugur hoca iste meslegini bulmussun sen yönetici ol en iyisi tiyatro falan organize ediyorsun yönetime katkıda bulunuyorsun seni yönetici olarak görmek istiyorum hocalık sana göre bir is degil

    YanıtlaSil
  11. sallayanların çoğu futbolcu buna eminim peki bu futbolcular hocaya ve arkadaşlarına hangi yüzle bakıyolar.

    YanıtlaSil
  12. 5 kuruş almadan bu sezonu tamamlamaya çalışan bu fedekar futbolculara KARI diye yakıştırmalarda bulunan kimse burada adını yazacak .....
    suçlu futbolcularmı ? yoksa hoca ve hiç bir şey yapmayan yöneticilermi ?

    YanıtlaSil