12 Ocak 2012 Perşembe

Kendimce takım analizi



Blog'um da bu zamana kadar yapılmayan futbolcu analizini yapmaya karar verdim. Sadece kendi düşüncelerim bunlar.Tabi katılanda olacaktır katılmayan da. Fakat bunu yaparken tepkilerinde geleceğini veya tepki değil de benimle aynı fikirde olmayanların da olacağını bilerekten yapıyorum yorumlarımı. Darılmaca gücenmece olmasın. Futbolcu kardeşlerimizin bu seneki performanslarını kendimce analiz edip fikrimi beyan edicem. 

VOLKAN : İnanılmaz yetenekli. Kalede güven veriyor. Yediği gollerin sayısına bakacak olursak toplam 6 ama yanılmıyorsam 3 tanesi de penaltıdan. Grupların en az gol yiyen kalecisi. Ankara spor dan geldi ve biliyorum ki ait olduğu yerlere yani profesyonel liglerde tekrar boy gösterecek. Muhteşem kaleci. Süper...

GOGO : Bir insan bu kadar canı gönülden oynar. Hırs küpü. Takımı için terinin son damlasına kadar mücadele ediyor. Neden bu zamana kadar türk futbolunda iyi bir yerlere gelemedi anlamış değilim. Bir insanın şansı olacak derler ya işte öyle bir insanın şansı olacak. Her takımda olması gereken tipte bir oyuncu. Paşabahçe formasına en çok yakışanların başında geliyor. 

KEREM : Çok genç ve çok yetenekli. Şimdi den profesyonel takımların istediğini biliyorum. Hocası ona güvendi forma verdi ve o gün bugündür formasını sırtından çıkarmıyor. Son derece dikkatli ve oyuna konsantre bir şekilde mücadele ediyor. Oyuna hakim ve topun nereye oynanacağını önceden sezinliyor ve pozisyonunu ona göre alıyor. Defanstaki abi si Gogo ile müthiş uyumlu. Gogo nun tecrübesinden de faydalanmasını bildi. Son derece başarılı. Ama şu son sakatlığı yaşamasaydı keşke. İnşallah en kısa zamanda aramızdaki yerini alacak.

MENNAN : Büyülü sol ayak. Allah vergisi bir yeteneğe sahip. Soğukkanlı futboluyla herkesin takdirini kazanan birisi. Yaklaşık iki sene önce Konya spor'a transfer olmuştu fakat orada adamcılığın çok fazla oluşu sebebiyle geri döndü. Kişilik sahibi çok düzgün bir insan. Takımımızın olmazsa olmazlarından. Kadronda Mennan varsa o bölgede kesinlikle sıkıntı yaşamazsın. İleri çıkışları ve topu kullanışı muhteşem. Yetenek abidesi.

ERMAN : Defansımızın sigortaların dan. Sağ taraftan bindirişleriyle meşhur. Hırs küpü. Kesinlikle rakibin peşini bırakmaz. Kanattan yaptığı ortalar al at dercesine düzgün. Sağ bek te oynamasına rağmen gol pozisyonların da oldukça sık görebiliyoruz. Hatta birşey itiraf edim. Onu geçen senenin başlarında pek beğenmiyordum. Oynadığı ilk maçlarda pek beğenimi kazanmamıştı. Fakat unuttuğum bişey vardı, sakatlıktan yeni çıkmıştı ve ürkerek oynuyordu. Sonradan gördüğüm performansıyla son derece takdirimi kazandı. Şimdi itiraf edeyim eğer takım çalıştırıyor falan olsam kesinlikle kadroma alacağım en baştaki adamlardan birisi. Süper yetenek. Bir adam hiçmi yorulmaz. Bu nasıl ciğer. Tebrikler Erman. Alkışların en iyisini hakediyorsun. Şu an sakat fakat çok ciddi olmadığını biliyorum. En kısa zamanda aramıza katılacak.

ALİ : Bu adama sevgim özellikle farklı. Hem mahalleden sevdiğim bir kardeşim hemde mükemmel kişilik sahibi çok düzgün bir insan. Bir insanın kalbin de hiçmi kötülük olmaz. Takım da en çok sevdiğim kişi. Futboluna gelecek olursam. Açıkcası sezon başında Dino'nun Serdar'ın olduğu takımda forma şansını zayıf görüyordum. Fakat öyle bir aşama kaydettiki inanılmaz. Mükemmel mücadele ediyor. Defansif yönü çok iyi. Takımın bankolarından. Uğur hoca güvendi ve o da güvenini boşa çıkarmadı. Yine benim fikrim çok sade oynuyor. Biraz daha sorumluluk alıp topla daha fazla oynasa bence çok daha başarılı olur. Bilmiyorum belkide oynadığı bölge itibariyle hocası böyle diyor veya kendisi bu şekilde oynuyor. Ama benim bildiğim Ali ( sezon sonları halı sahalardan ) oyunu yönlendiren, topla oynayan ve bunları yaparken de son derece başarılı olan bir kişi. Diyeceksiniz ki orası halı saha, bizde ordan başka oynayamıyoruz kardeşim :) Paşabahçe'mizin geleceği ve kaptanlık pozu bandı da ona çok yakıştı. Performası sonderece iyi. Tebrikler Ali Sezer. ( Sezar )

DİNO : Futboluna hayran olduğum kişi. Onun gibi oynamak için neler vermezdim. Ayaklarına çok hakim. Çok ince çalımları olan takımın beyni maestrosu. Oyunu şekillendiren. Topu sahaya çok iyi yayan bir adam. Dino'nun oynadığı bölgede oynayan adamlar genelde çok koşmayan, kız gibi oynayan topçu tiplemesinde oluyorlar. Fakat bu adam tam tersi. Saha da basmadık bir alan bırakmıyor. Çok koşuyor hatta kendi kendime derim  " bu adamda kaç tane ciğer mevcud. Bir adam nasıl bu kadar koşabilir. ". Kaptanlık görevini çok başarılı bir şekilde icra ediyor. Bazen deplasmana gittiğim de rakip takımın yöneticisi veya taraftarının çok iyi tanıdığı kişi. Hepsi aynı firi paylaşaraktan dedikleri " Bu adam süper yaa ! Bizde olacak böyle adam kesin şampiyon oluruz " tarzı yorumlar yapıyorlar. Bence hiçde haksız sayılmazlar. Süpersin kardeşim. Hep böyle kal. Paşabahçe formasına en çok yakışan kişilerden..

SERDAR : Yukarıda Dino için yazdıklarım büyük bir kısmı onun içinde geçerli. Yaşı çok genç. Gerçekten müthiş bir oyun zekası var. İki ayağına da hakim. Öldürücü pasları var. Gol yollarında son derece başarılı. Sanırım takımın en çok gol atan futbolcusu. Tahminim iyi yerlerde futbol oynayacaktır. Bildiğim kadarıyla da iyi takımlardan transfer teklifleri var. Kadroda kesinlikle olması gereken futbolcu. Herkes takımında böyle futbolcu görmek ister. Muhteşem bir adam..

ERSAN :  İyi yerlerde futbol oynamış. Kuvvetli , hava toplarına hakim bir forvet. Bu sene sakatlığın dan ötürü ligin ilk yarısında forma giyemedi. Gol sıkıntısı çekerken iyileşti haberini alınca derin bir ohh çektiğimiz anda oynadığı ilk maçta kırmızı kart görerek yine takımını yalnız bıraktı. Ligin ikinci yarısıyla beraber formasını aldı ve iyi maçlar çıkarıyor. Yaşının ilerlemiş olmasına rağmen tecrübesiyle benim çok beğendiğim biri. Biraz kilo fazlası var onuda atarsa çok çok daha faydalı olacak ama sanırım geç lig bitmek üzere. Bu fiziğine rağmen hala çok klas hareketler yapıyor. Topu çok iyi saklıyor ve hemen hemen bütün hava toplarından galip çıkıyor. Tebrik ediyorum. 

OSMAN : Hırsına hayran olduğum kişi. Bu sene pek forma şansı bulamadı. Oynadığı çoğu maçta kendi görev bölgesinde oynamadı. Sol açıkta veya sağ açıkta seyrettik daha çok. Oysa Osman'ın başarılı olduğu bölge gol vuruşlarının yapıldığı yer. Rakip ceza sahası içinde oynaması gerek. Benim futbolunu beğendiğim birisi. Dediğim gibi bu sene kendi yerinde pek oynamadığı için fazla başarılı olamadı. Olamazda bana göre. Osman'ı kendi bölgesinde değerlendirirse hocası bence bu takıma çok ama çok faydalı olacak kişidir. Takımda ağabeyliği çok iyi yapıyor. Her zaman kadromuzda olmalı ve futbolu bırakana kadar kulüpte kalmalı. Hatta futbolu bıraktıktan sonra da tecrübesinden yararlanılmalı. O bilgi ve tecrübeye fazlasıyla sahip. Paşabahçe formasına en çok yakışanlardan. Teşekkürler OSİGOL..

NİHAT : İyi golcü. Kendisini bu sene tanıma fırsatım oldu. Gerçekten yetenekli. Oynadığı maçlarda bana göre oldukça başarılıydı. Takımın bu sene yaşamış olduğu gol sıkıntısında payı olduğunu düşünmüyorum. Gol pozisyonu üretmekte zorlandık. Dolayısıyla pek gol şansı yakalamadık. Benim hafızam da kalan sahamızda berabere kaldığımız bir maçta hangi maç olduğunu hatırlayamadım son dakika da yakalamış olduğu bomboş pozisyonda yaptığı kafa vuruşuyla golü atamamıştı. Onun adına çok üzülmüştüm. Çünkü o maçta çok başarılı oynuyordu. Geleceğin forveti. Onu seyrettikce daha fazla yorum yapıbilirim. Ama kesinlikle kadromuzda olmalı.

SEFA : Onun şanssızlığı sezon için de bir maçta kırmızı kart görüp cezalı duruma düşmesi oldu. Uğur hoca Sefa'nın bölgesinde bu sefer Kerem'i oynatmaya başladı. Kerem'in performansı çok iyi olunca forma şansı bulmakta zorluk çekti. Son haftalar da Gogo'nun ve Kerem'in sakatlanmasıyla formasına tekrar kavuştu. İyi futbolcu. Verilen görevi çok iyi yerine getiriyor. Uzun zamandan beri tanırım ve beğenerek izlediğim bir futbolcudur. Fiziği itibariyle tam yerinde oynuyor. Hava topuna hakim, iyi pozisyon alıyor ve topun nereye gideceğini iyi sezinliyor ve ona göre davranıyor. Genç yaşında bile a takım formasını defalarca giydi ve yine bu genç yaşında çok tecrübe kazandı. Bence kesinlikle kadromuzda olmalı. Zaten takımın sıkıntı yaşamadığı yer. Güven veriyor. Hep böyle kal. Paşabahçe formasına yakışan kişilerden. 

MELİH : Sene başında Beşiktaş'a gitti. Oradan tekrar Paşabahçe'ye döndü. Bu biraz onu etkiledi sanırım. Zaten bu sene fazla forma şansı bulamadı. Oynadığı maçlarda fena değildi ama dediğim gibi Beşiktaş'tan geri dönüş sanırım onu çok etkiledi. Bu sene fazla yaralanamadık ama gerçekten çok iyi bir golcü. Özellikle çok kuvvetli. İkili mücadelelerde ayakta kalmasını biliyor. Genç takımdan bildiğim Melih ilerleyen zamanlar da muhteşem bir performans gösterecektir. Benim bundan en ufak şüphem yok. Eğer bir yere transfer olmazsa yıllarca forvet sıkıntımız olmayacaktır. Melih'e çok güveniyorum. Muhteşem bir forvet olacak. Fiziği süper. Tam bir forvet. Genç takım maçları bu hafta başlıyor. Gerçek Melih orada olacaktır. Melih'i seyretmek isteyen o maçlara gelsin. ne demek istediğimi o zaman daha iyi anlayacaksınız. Seyretmeye doyamadığımız Paşabahçe'lilerden olacak. 

HASAN : Bu sene en çok bu adama üzüldüm. Takımın kanat adamı sıkıntısı varken forma şansı bulamadı. eğer bulsaydı bundan eminim herkes çok farklı bir Hasan seyrede bilirdi. Maçlarda çok az süre aldı. Oysa sezon başın da kendisini çok form da görmüştüm. Oynamaya oynamaya kendisine olan güvenini kaybetti. Ama çok yetenekli. İlerleyen senelerde mutlaka bu yeteneğinden faydalandırtmasını bilmeli. Antrenmanlarda biraz daha çaba göstermeli. Kondisyon sorunu olduğundan bahsediliyor. Eğer çalışırsa inanın Paşabahçe takımına damga vuracağını düşünüyorum. 

ERHAN : Bu sene iki tane maçta seyrettim. İkisinde de çok iyi oynamıştı. Zaten daha önceden de hiç seyretmemiştim veya hatırlamıyorum. Gelecek vaad ediyor. Kumaşı çok kaliteli.

ARİF : Kıvanç tatlıtuğ :) Pek forma şansı bulamadı ama iyi futbolcu olduğunu biliyorum. Bir yönde kendisini geliştirmesi gerektirdiğine inanıyorum. Defans adamı olduğun dan ötürü biraz daha sert olmalı. İyi bir sol ayağı var..

EMİR : Kendisini pek tanımıyorum ama seyrettiğim iki maçta da görevini eksiksiz yerine getirdi. İyi kumaşı var..

ALPER : Volkan'ın arkasında ikinci kalecimiz. Henüz seyretme imkanım olmadı ama idmanlardan seyrettiğim kadarıyla ve aldığım duyumlara göre çok iyi bir kaleci. Sanırım takımın tek sorunsuz bölgesi. Volkan'la beraber çalışması onun için bir avantaj. Volkanın tecrübelerin den yararlanmalı.Kale emin eller de..

TEKNİK DİREKTÖR UĞUR SAKALOĞLU : Herşeyden önce bilinmesi lazım, Paşabahçe için gece gündüz çalışıyor. Sahamızın yapımında çok çok büyük emekleri var. Şu an bütün alt yapı ile ilgileniyor. Nasıl vakit ayırıyor anlamıyorum. U14, U15, U16 takım hocası Evren'nin bırakmasıyla bütün yük omuzlarında. Çok eleştiri alıyor. Çoğu zaman belki dışa vurmasam da bende yaptığı bazı kararları doğru bulmuyorum. Bazen oyuncu değişiklerinde bazen seçtiği kadroda yanlış seçim yaptığını düşünüyor olabilirim ama unutmamak lazım ki takımı o çalıştırıyor. Kim ne kadar iyi kim ne kadar çalıştı bizden daha iyi bildiği bir gerçektir. Ama genç futbolculara şans vermesi takdire şahan bir olay. Hem şampiyonluğa giderken hemde bu kadar eleştiri alırken bunları yapmak cesaret isteyen bir durumdur. Geleceğin Paşabahçe'sini yaratıyor. Bu belki kimilerimize ters gelebilir. Herkesin kendine göre fikirleri var. Dediğim gibi bende kendi kendime belkide arkadaşlarımla paylaştığım bişeyler var. Mesela Hasan konusun da benim fikrim biraz daha fazla şans vermesi veya Osman'ın kanatta oynamaması gerektiğini, Osman dan kanatmı olur, kesinlikle gol bölgelerinde değerlendirmesi lazım diye söylemişimdir. Hatta bunu kendisine de söylemişimdir. Hocamızın affına sığınarak tan yazacağım. Bir gün Uğur hocayla konuştuk  " Hocam Bence Hasan'a maçlarda biraz daha zaman vermelisiniz. Kanatlardan pek orta gelmiyor. Hasan kanat adamı belki daha iyi olur " demiştim. Bana verdiği cevap " Emre kimse bindiği dalı kesmez. Hangi hoca iyi adamını veya hazır adamını oynatmaz. Hasan'ı bende düşünüyorum fakat kondisyon sorunu var. Bunu aşması lazım onun üzerine çalışıyoruz " dedi. Beni bu açıklaması tatmin etti açıkcası. Uğur hocamız hakkındaki düşüncelerimi uzun tutuyorum çünkü blogumuzda yapılan yorumlarda çok eleştiri alıyor. Ama ben Uğur hocaya güveniyorum. Bu işin üstesin den geleceğin den de hiç bir şüphem yok. Üzerin de çok büyük baskı var. Ben kendi adıma bu baskıya ne kadar dayanırdım bilemem ama kesinlikle kafayı sıyırırdım heralde. Bu kadar baskı ve streste çalışmakta büyük iş. Kafası pek rahat çalışamıyor. Kulübün içinde bulunduğu sıkıntılar zaten hemen hemen herkes tarafından bilinmekte. Maddi açıdan çok iyi bir durumda değiliz. Futbolculara para verilmesi için yaptığı bir kaç örnek ve takdir edilecek çalışmaları var. Bunları ilerleyen günlerde açıklayacağım. Paşabahçe spor kulübü amatör kulüpler bazında en büyük spor kulübüdür. Burada baskınında eleştirinde olması kadar doğal hiç bir şey yoktur. Bunları biliyor ve işini yapmaya çalışıyor. Bana göre gençlere şans vermesi iyi bir yerde geleceğin takımını yaratıyor. Bir U17 takımımız var buradan elimizden geldiği kadar bahsettik. Bu takım toplam 18 maç oynamış ve bu maçların hepsini kazanmayı bilmiş. Hemde öyle böyle kazanma değil. Her maç dünya gol atarak, rakiplerine sahayı dar ederek yapmış bunları. Bu takımın da hocası Uğur Sakaloğlu. Bu takım uzun zamandan beri birbirleriyle oynayan futbolculardan kurulu bir ekip. Herkes kimin ne yaptığını ne yapacağını nereye gideceğini çok iyi biliyor. Öyle bir takım yaratmışki izlerken zevk alırsınız. Gençlere şans vermesi bu açıdan çok iyi. Bu çocuklar ileride a takım formasını uzun zaman terletecekler. Kim bilir belki U17 takımımız gibi bir takım yaratacak. O yüzden biraz hocamıza destek olmalıyız. Belki bir şampiyonluk kaçacak ama ilerleyen yıllarda belki on defa şampiyon olacak. Dediğim gibi bende eleştirdim. Bende yaptığı bazı şeylere katılmadım ama destek olalım.Bırakalım yapacaklarını göstersin hepimize. Ben hocamıza güveniyorum. Uğur hoca da bu bilgi birikime sahip kaliteli bir hoca.. 

Dip not : Yaptığım bu takım analizi belki birilerinin hoşuna gitmeyebilir ama ben böyle düşünüyorum. Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum. Ayrıca resim için Talip abiye ayrı bir teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalın. Şampiyon Paşabahçe..


11 yorum:

  1. Selamlar.Sevgili Emre çok güzel bir analiz yapmışsın.Eline sağlık kardeşim.Müsaadenle bende biraz katkılar yapmak isterim.Bu camiayı yaklaşık 2-3 yıldır takip etmekteyim.Bence gerek altyapısı gerekse taraftar yapısıyla kesinlikle daha üst liglerde olması gereken bir kulüp.Taraftar yapısı derken geçen haftaki Gümüşsuyu maçında gördüğümüz gibi 7 yaşından 70 yaşına kadar tribünlere gelen 100 lerce taraftarı var.Geçen yılki Sultangazi maçını hatırlarsan tribünlerde 3-4 bin coşkulu taraftarıyla dolu tribünlere oynayan bir Paşabahçesporumuz vardı.Paşabahçemiz boş tribünlere de oynasa her zaman amatör camianın en önde gelen bir kaç kulübünden birisidir.Paşabahçemizin büyüklüğü ayrıca Türk futboluna kazandırdığı sayısız yıldızdan da anlaşılır.Bir kaç örnek verecek olursak şu anda Süper ligde oynayan Eren Aydın, daha önceki yıllarda süper ligde Trabzonspor,Gaziantep gibi takımlarda oynamış Cem Beceren, sezon başında Boluspora transfer olan kaleci Yagızcan Görgülüyü sayabiliriz.Ayrıca şu andaki kadromuzda bulunan oyuncularımızdan Mennan,Kerem,Kaleci Volkan rahatlıkla TFF 2.ligde Serdar ve iyi gününde olursa Ali Bank Asya 1.liginde oynayabilir.Ben gerek amatör olarak gerekse Profesyonel olarak haftada en az 10 maç izlerim.İzlediğim o kadar maçta o kadar çok yeteneksiz oyuncu varki.Bu arkadaşlarımız onların içinde gerçekten süperstar.Özellikle Serdar kardeşimizin yaşı da çok genç. 2-3 yıl içinde profesyonel liglerde oynama şansı çok yüksek.Paşabahçe kulübünden ricam bu arkadaşlarımızı isteyen profesyonel takımlar olursa önüne engel koymayın.Arkadaşlarımızın Paşabahçesporumuza yaptıkları hizmetleri gözönüne alarak değerini verdiklerinde teşekkür ederek izin verin.Benim şahsi fikrim Türk futboluna milli takım seviyesinde oyuncular yetiştirmek alınacak 1-2 şampiyonluktan çok daha değerlidir.Ben gerçekten izlediğim maçlarda Serdar'a kaleci Volkan'a ve stoper Kerem arkadaşımıza hayran oldum.Bugün Eren kardeşimizle,Yağız kardeşimizle nasıl gurur duyuyorsak yarında bu arkadaşlarımızla gurur duyacağız inşallah.Şu asla unutulmasın Paşabahçe kulübü her zaman yarışmacı bir takımdır ama asli görevi Türk sporuna, futboluna Büyük Atatürk'ünde söylediği gibi zeki, çevik, ahlaklı ve başarılı sporcular yetiştirmektir.Bu hedef 62 yıldır başarıyla yerine getirilmiş bundan sonra da Allahın izniyle başarıyla yerine getirilecektir.Saygılar sunuyorum.Allaha emanet olun.
    ÜMİT YILMAZ

    YanıtlaSil
  2. SAYIN EMRE ÇAT YAPTIĞIN YORUMLARDA KALECİ VOLKAN GOGO KEREM MENNAN SERDAR DIŞINDAKİ HİÇ BİRİNE KATILMIYORUM TAKIMI 6 VEYA 7 MAC İZLEDİM BU OYUNCULAR TAKIMI RESMEN SIRTLAMIŞ GÖTÜRÜYOR BUDA BENİM ŞAHSİ FİKRİM İYİ ÇALIŞMALAR
    MURAT.

    YanıtlaSil
  3. Murat kardeşim sana sonuna kadar katılıyorum bende farklı bişey söylemedim. Bu takım tek mağlubiyet aldı o da rakibimiz tuzla dan. Maçın son dakikalarında yediğimiz bir goldü. 7 tane de beraberlik almışız. Tamam iyi futbol oynamadık ama çok mücadeleci bir takımdık. Yenilgi almıyorduk. Gol yemiyorduk. sadece gol pozisyonu üretmekte zorlanıyorduk. takımda geri kalan topçulardan da düşüncelerim bu şekilde. Özünde kötü bir takım değiliz..

    YanıtlaSil
  4. MURAT KARDESİM DEMEKKİ FUTBOLDAN ANLAMIYOSUN SENDE ÇEKİRDEKÇİLERDENSİN ANLASILAN

    YanıtlaSil
  5. MURAT KARDEŞİMİZ ÇEKİRDEKÇİLERDEN DEĞİL, belliki UĞUR HOCANIN YANINDA TAKILAN YALAKLARDAN.

    YanıtlaSil
  6. Kimse kendini kandırmasın volkan.gökhan.serdar bu üç kişiyi çıkar takımdan 10 puanı vardı takımın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ugurla beraber türediniz ulan buralarda. yoktu bizim paşabahçemizde böyle kıyaslamalar fesatlar pislikler. hep destek olurduk takımımıza ser durumda her şartta

      Sil
    2. cakalın yalakası işte bunlar

      Sil
  7. burda da sallayın parcalayın birbirinizi, adam jest yapmış oyunculara kendince fikirlerini yazmış, iyide yapmış. şimdi ne alaka bunlara katılıyorum bunlara katılmıyorum demek, burda yaptıgı emrenin oyuncuların mac performansı degil onları bu zor sürecte motive etme yazısıdır. murat kardeşim tanımam seni ama hakkaten sacmalamışsın, sen soruya cevap yazmışsın ama dedigim gibi yazıda soru yok,, burda performans analizi yapılsaydı hakkın olurdu yazında saygılarımla elmayla armutu karıştırmayalım ve burda bari birbirimizi yemeyelim

    YanıtlaSil
  8. Ulan serfsızler karaktersızler ınsanların arkasından atıp tutmak delıkanlılıkmı cesaretı olan cıksın futbolculların ugur hocanın yonetımın yuzune soylesın serefsızler toplan$ıssınız takımı nasıl sobete ederız dıye beklıyorsunuz sımdı tuzla macından sonra atın tutun serfsızler delıkanlı mısınızhep sallıyorsunuz kulube bırkurusunuz gecmez ama herseyı bılıyorsunuz delıkanlı olan ısmını yazar madem herseyı cok ıyı takıp edıyorsunuz antrenmana gıdın anlatın derdınızı futbolculara serfsızlık yapmayın

    YanıtlaSil
  9. evet boyle bır sey yoktu son zamnlarda nerden turedınız serefsızler kımsınız pasabahcenın ıyılıgını degıl kotulugunu ıstıyorsun bellı herseferınde ugur hoca ugur hoca adam ısını yapmaya calısyor ama sız herseferınde yuklenıyorsunzu ıyı sabredıyor valla sızın gıbı serefsızlere nedense hep ona sallıyorsunuz ama burada sallıyanların bır cogu oynatmadıgı futbolcular onuda bılıyoruz pasabahcelıyım dıyen pasabahcelıden daha pacabahcelı olduguna emınım kulup ıcın bır suru sey yapmaya calısyor emre kardesımızde yazmıs ama sızın gıbı serefsızler bılmeden yada bılıpte menfeatlerı cakısmayanlar hala adama sallıyor o neden oynamıyor bu neden oynamıyor ne kadar cok bılıyorsunzu gıdın bır gafta yonetımden ve hocadan ızın alın takımı sız calsıtırın bakalım ne yapacaksınız emre kadrdseımız futbolcular ıcın ne guzel yorumlar yapmıs samımı olarak yazmıs kımseyı rencıde etmemıs kımseye sızın gıbı serefsızler gıbı sallammıs arkadan vurmamıs buradan sallayacagınıza gıdın yuzune karsı soyleyın emrenınde ugur hocanında Bna kulube ne katkınız var onu bır yazarmsınız allah bılır 2 lıra bılet parasını bıle vermeyenlerdensınız aynen oyledır
    SERKAN

    YanıtlaSil