20 Ekim 2012 Cumartesi

İyi Olacak İyiii

Paşabahçe'miz Galata deplasmanından 1-1 lik sonuçla döndü. Maçı seyredemediğimden dolayı futbolcu arkadaşlarım dan aldığım bilgiler doğrultusunda gayet iyi bir futbol oynamışız. Bu sezonun en iyi futbolu olduğu konusunda hemfikir bilgiler elde ettim. Maçı Yusuf'un harika golüyle 1-0 önde götürürken hakemin vermiş olduğu uyduruk bir penaltı ile 1-1 lik sonuç ile karşı karşıya kaldık. İlerisi için olumlu sinyaller veren takımımıza bundan sonraki karşılaşmalarında başarılar diliyoruz. Takımımız maçta şu kadro ile mücadele etti. Mesut, Tolunay, Kerem, Erdal, Ercan, Gogo, Yusuf ( Yusuf ), İshak, Ozan, Oğuzhan, Hayrican ( İbrahim )..












5 yorum:

  1. iyi olacak iyi gerçekten ,bundan iyi olmazdı 7 maçta 9 puan toplanmış iyi olur inşallah

    YanıtlaSil
  2. Aynı maçı izledim iyi futbol diyemicem ama iyi mücadele eden bi takım vardı sahada.. 4-5 tane 20 yaşın altında gençlerle tecrübeli topçular iyi harmanlanmış. İlk yari galata daha baskılı bi futbol oynadı fakat ikinci yari takımımız dengeyi kurdu. Mükemmel bi golle öne geçtik fakat uzun stoperin kayarak müdahalesine hakem penalti verdi.bana göre penalti diildi ama eller biraz açık oldumu çalıyolar. 10 numara oğuzhan sanirım ismi, favori topçum bence ilerde prof oynayacak kapasitede . Orta ana hatta en geride erdal uzunla beraber ön libero gokhan önündede ozan oynadı.bence bu üçlünün içinde ayakları en iyi erdal, yani gokhan geride ön libero ozan önlerinde ise erdal oynamali diye düşüyorum. Hayricanda 10 cm daha boy olsa diye zaman zaman maç içersinde düşünmedim diil. Amatör takımların ana amacının genç oyunculari prof takimlara göndermek olduğunu düşüyorum bu bağlamda kadro yapısını başarılı buluyorum inşallah yeni cemler serkanlar çıkarlar ve bu işten ekmek yerler..

    YanıtlaSil
  3. herzamankı gıbı ıkıncı yarı takım ıyıymış golumuzde güzelmiş hakem şerefsizmiş....

    YanıtlaSil
  4. aynen yazdığın gibi emek hırsızı şerefsiz bi penaltı uydurdu maçı berabere bitirdi abi... sezonun benim izlediğim en iyi futboluydu özellikle 2. yarı çata çat maç oldu... Bundan sonra inşallah hep böyle oynarız... Karani...

    YanıtlaSil
  5. güzel golmüş voleylemı atılmış...ulan çıkarın su takımı bee deplasmana gıdelım bizde............

    YanıtlaSil