9 Ekim 2012 Salı

Ramazan Sökmez'den Açıklama




Geçmiş dönemler de kulübümüzde futbol oynamış, hocalık görevi yapmış ve halen hazır da Çubuklu Spor kulübün de hocalık görevini sürdürmekte olan Ramazan Sökmez son günler de ki olan tatsız durumlar karşısın da bir açıklama yapmayı uygun görmüş ve bana  ulaşarak tan bunun bir son bulmasını rica etmiştir. Ramazan Hocanın söyledikleri şu şekildedir.

" Sevgili arkadaşlar, benim adımı kullanarak tan çeşitli yorumları okumaktayım. Ben çubuklu spor kulübün de hocalık görevime devam ediyorum. Çubuklu sporu çalıştırmaktan son derece mutluyum. Son günler de meslektaşım  ve değerli arkadaşım Uğur Sakaloğlu hakkın da çeşitli kişiler den çeşitli yerler den  olumsuz tepkiler gelmekte ve hiç yakışık almayan sözler söylenmekte. Bunları okudukça ve duydukça inanın çok üzülüyorum. Bunu yapanları kınıyor ve çok değerli hocamız Uğur Sakaloğlu'na buradan başarılar diliyorum. Benim adıma yorum yapanlara teşekkür ediyorum ama dediğim gibi ben çubuklu Spor da son derece mutluyum ve huzurluyum. Bunlar artık son bulsun. Herkes ten ricam bizleri zor duruma düşürmemeleridir. İlgilerine, alakalarına teşekkür ederim. "

7 yorum:

  1. Hoca büyüksün, Ramazan hoca paşabahçenin teknik direktörü olur

    YanıtlaSil
  2. meslektaşmı???

    YanıtlaSil
  3. keşke başımızdaki sinsi de senin yarın kadar elikanlı olabilse büyük hoca. cubuklu seninle gurur duyuyor

    YanıtlaSil
  4. Ramazan hoca senin gibi bir kişi bununla nasıl arkadaşlık yapıyor ?

    YanıtlaSil
  5. ramazan hoca sana siteye yaptığın yorumlar yüzünden eleştiri var sen gelmiş fok balıkları hesabı siteye demeç bulunuyosun komiksin ya

    YanıtlaSil
  6. pasabahceden teklıfmı geldi acaba sanki teklif gelmişte kabul etmemiş gibi bi demec olmuş...yoksa kendi kendinemi gelin güvey olmuş cözemedim...

    YanıtlaSil
  7. ramazan HOCA yıda ugurr hoca yıda genclerine sorun. farklılıkları görün.. ugurr git paşabahçemizden

    YanıtlaSil