8 Haziran 2010 Salı

ASKİN HOCA & İSHAK KUS !

Şu video'yu seyredip , aklıma bir an geldi ve acaba dedim ! Morinho ve Materazzi ikilisinin bu diyologlarını bizimkiler yaparmıydı.. Farz-ı Misal , Aşkın Hoca kulüpten ayrılıyor ve tesislerden çıkarken ishak'ı görüp arabasından inip ve ishakla kucaklaşıyor vede ağlaşıyorlar :) Sırayla değerlendiriyorum. Aşkın Hoca kulüpten ayrılmaz ( Bu arma altında can verecek ) Diyelimki ayrıldı , İshak'ı görse tınlamaz ve görmemezlikten gelir :) Arabasından zaten inmez :) Diyelimki indi. İshak'a bayram hariç sarılmaz :) . Zaten Aşkın Hoca AĞLAMAZ......

7 yorum:

  1. duyduğuma göre ishakta bit ve pire varmış ve teride çok pis kokuyormuş :) sanırım ondan sarılmaz :)))

    YanıtlaSil
  2. aglama konusunu bilmem ama ishaka sarılırım ya neden sarılmayayımki
    tüm oyuncularımız benim için bir birinden degerli benim için göz yaşı doken bir oyuncumu nasıl görmemezlikten gelebilirim
    ama bu futbol bugun varsın yarın yoksun arkadaşlıklarım dostluklarım her zman kalacaktır

    YanıtlaSil
  3. yılan a sarılınır isak a sarılınmaz zuhahahaha

    YanıtlaSil
  4. bu haberleri yapan arkadaşı tebrik ediyorum. sayesinde eğleniyoruz ve vakit geçiriyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. askın hoca ishak ı görseydi;

    - ağlama lannnn şakk, ağlama lan şuukk

    şeklinde tokatlardı.

    YanıtlaSil
  6. bi an isak ı düşündüm o vaziyette !!!! :)))) :))) :))) :))) cat yapma yahu ama !! :)) kfy

    YanıtlaSil
  7. o mal aglamayıda bilmezki aşkın hoca ayrılsa millete soarar ne oluyor leen diye bi bakarsınız aşkın hoca gitmiş antrenmana başkası çıkmış o salak ancak anlar hocasının ayrıldıgını basmaz kafa basmaz

    YanıtlaSil