2 Haziran 2010 Çarşamba

NAMIN YÜRÜSÜN MUHAMMED EL ABBAS GÖKSU !


Sonunda buda oldu!
Futbol takımımızın önemli oyuncularından Muhammed Göksu, Düzenlediği basın toplantısında " Artık yeter. Yıllardır futbol oynuyorum hak ettiğim değeri bulamadım. Bu futbol camiası benim kıymetimi bilemedi. Artık bir yıldız futboldan kopuyor. Bundan sonra yetenek ve tecrübelerimi beyaz perdede kullanacağım " dedi. Bana yapılan " Gel artizzzz ol seni bağrımıza basalım. Beyaz Perdenin sana ihtiyacı var. Bu camiayı ayağa kaldıracak olan sensin. Sana Bir sahne adı buluruz. Hatta hazır bile ismin. MUHAMMED EL ABBAS GÖKSU. Ne olur bu teklifimizi geri çevirme. Çok paralar kazacacaksın. Kendinde mutlu olacaksın sinema izleyiciside " dediler. Geri çeviremeyeceğim paralar teklif ettiler. Kıramadım dedi. İlk rol olarak , ismini veremeyeceğim bir polisiye dizide kaçakçı rolü oynadım. Bu pazartesi günü yayınlanacak dizi sonrası Hollywood'a gidiyorum. Baba beni okula gönder adlı çok aksiyonlu bir aile dram , komedi :) tarzı bir filmde rol alıcam. Bu filmden sonra yeni bir proje daha var. Bu proje çok ses getirecek bir proje olacak. Tarzan filmini tekrar çekmeye karar veren ünlü yönetmen Steven Spielberg bana teklif gönderdi. Bende kabul ettim tabi. Seneryoyu okumadan teklifi kabul etmemin sebebi Steven Spielberg gibi bir yönetmenle çalışacak olmamdı. Steven Spielberg bana bir aksilikten bahsetti. Benden yardımcı olmam için ricada bulundu. Tarzanın maymunu Çarli öldüğünden ve bu rolü oynayacak maymun bulamadığından dolayı çok zorlanacaklarını kendisine yardımcı olmamı istedi. Bende çok pratik zekalı olduğumdan ötürü aklıma hemen gelen teklifi ilettim kendisine. Bir an sevinçle yettim gari diyerekten kendisine bu rolü oynayacak kişiyi bulduğumu söyledim. Bu rolü yapsa yapsa bizim İshak Kuş yapar dedim . İshakın resimlerini kendisine gösterdiğimde " olleyy sesiyle birlikte boynuma sarıldı ve beni kutladı " . Şimdi herşey hazır. Umarım herşey yolunda gider ve benim değerimi bu sinema camiası bilir. Herkese teşekkür ederim diyerek basın toplantısını bitirdi.

2 yorum:

  1. lan mamii bu ne lan kemençeciler gibi çıkmışsın :)

    YanıtlaSil
  2. muhammet kardeşimizi konulu filmlerde görmek isteriz :)) :)) :)) oyyyyyyyy :))) kfy

    YanıtlaSil