14 Haziran 2010 Pazartesi

HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ


8 yorum:

  1. bilge kusura bakma ben bu gaciyi tercih ederim. sen deee hadi git nereye gidiyosan :))

    YanıtlaSil
  2. Bakış açısı falan bilmem ben. Nerden bakarsan bak hangi açıdan bakarsan bak bu gaci'dir tercihim. Gerçi bu gaciye baktığında tercih hep aynı olur ve yer mekan farketmez diyorum :))

    YanıtlaSil
  3. bunlara vuran kim, şutu??,, :)) :)) off yahu caat :)) :))

    YanıtlaSil
  4. şu üstteki kaleciye vuran ben olmak istiyorum dino :)
    e.çat

    YanıtlaSil
  5. .d .d abiii yapma böle seylerrr yaa .d .d kralsın (blge )

    YanıtlaSil
  6. e banada bilgemi kaldı? :)))) cat :)) kfy

    YanıtlaSil
  7. bilgede iyidir bee dino :) ama üsttekine baksana teke tek ne maç yapılır onunla :)

    cat..

    YanıtlaSil
  8. biriisi yemez birisi yer bunların karadeniz

    YanıtlaSil