16 Aralık 2010 Perşembe

AŞKIN HOCA DİYOR Kİİ


Dün oynadığımız Yahya Kemal İdman Yurdu maçından sonra Aşkın hocayla görüşme fırsatım oldu. İnanın konuşurken gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Vücut dili daha konuşmaya başlamadan bile ekibimle gurur duyuyorum diyordu. Selamlaştık. Makara kukara derken anlatmaya başladı " Bu takımla gurur duyuyorum. Çocukların hepsi ligin başından beri can siperhane mücadele ettiler. Hiç bir futbolcumu ayırt etmeden söylüyorum. Hepsi birer gurur abidesi. Mükemmel kişilikleri olan topçular. Üzerlerine giydiği formanın o armanın hakkını sonuna kadar verdiler. Onların bu inancı olmasa buralarda olmazdık. Şimdi aylardır vermiş olduğumuz bu mücadelenin meyvesini yemek için iki maçımız kaldı. Yani son iki hafta. Sonuna kadar hak ettiğimiz şampiyonluğu kazanmamız için son 180 dakika. İnanıyorum bu son iki maçtada yine gülen biz olup Paşabahçe camia sına yıllardır özlemini çektiği şampiyonluğu hediye edeceğiz. Özellikle son hafta oynayacağımız Sultangazi maçı çok önemli olacak bizim için. Galip gelenin şampiyon olacağı maç olacak gibi. Tabi ondan önce oynayacağımız bir maç daha var. O yüzden çok ciddi çalışmamız lazım. Bu iki maçtada Paşabahçe'ye yakışır bir şekilde mücadele edeceğiz. Rakibimize saygı duyuyorum. Onlarda ligin başından beri bizim gibi mücadele gösterip buralara geldiler. Onlarda şampiyon olmak için mücadele edeceklerdir. Biz kazanmak için kanımızın son damlasına kadar savaşıcaz. Buradan taraftarlarımızada seslenmek istiyorum. Son iki maçımızda yanımızda olsunlar. Her zaman olduğu gibi bizi desteklesinler. Bu desteğe her zamankinden çok daha fazla ihtiyacımız var. Ben bu takımın Teknik Direktörü olarak şampiyon olacağımıza inanıyorum. Buraya kadar getirdiğimiz bu mücadeleyi bu saatten sonra kimseye bırakma niyetinde değiliz " dedi. Aşkın Hocamıza blog'umuza vermiş olduğu röpörtaj için çok teşekkür ediyoruz.

4 yorum:

  1. hocam olmasada olur sonuna kadar kovaladınız bu işi bu grupta zaten iyi işler yaptınız siz biz son mactada arkanızda olacağız
    şampiyonluk bize yakışır...
    hayırlısı diyeliiim

    YanıtlaSil
  2. baktım şimdi puan tablosuna 39 puan la bile cıkamama riski var?? 39?? bu cok büyük bir basarıdır baslı basına kardeşlerim.. bu sizlerde sitres heyecan yaratmamalı peşinden koştugum PAŞABAHÇE takımı oynadıgı oyunla zaten sultangaziyi yener !! ama olmadı diyelim.. biz.. abileriniz.. eski sporcuları bu klübün.. sizlerle bir sezon hafta sonları keyf yaşadık mutlu olduk bunu cok icten yazıyorum mutlu olduk..son macın aynı puanlı takımla yapılması büyük tesadüf.. heyecan stres yaşamayın gol icin sabırsızlanmayın sizler sultangaziyi yener ŞAMPİYON takımın OYUNCULARI olarak aklımızda kalırsınız hafta sonu deplasmanda basarılar diliyor arkanızdan dua ediyorum kardeşlerim..

    YanıtlaSil
  3. hoca inanmış, futbolcular inanmış ,yönetim camia herkes inanmış
    bu inancın önunde kim durabilir
    paşabahçe gercekten iyi takım iyi futbol oynuyor sultangaziyi gececeklerdirr

    YanıtlaSil
  4. bu nasıl inanma abilerim para yok,malzeme yok,duş alcak sıcak su yok.burda inanan varsa hoca,futbolcular ve cefakar taraftardır onun dışındakiler bunların üstünden hava atan dışardan sallamasını keyif bilen kişilerdir.bu futbolcular ve hoca sıcak soğuk demeden 5 aydır işlerine, alın terlerine sahip çıkıyor peki yönetim neden bu takıma sahip çıkmıyor...

    YanıtlaSil