27 Aralık 2010 Pazartesi

BAŞIN ÖNE EĞİLMESİN ALDIRMA PAŞA ALDIRMAA





















Şampiyon olamadık! Ama bu zamana kadar yapmış olduğunuz Paşabahçe formasına yakışır mücadele ile gönlümüzün şampiyonu oldunuz. Bütün futbolcu arkadaşlarımı ve teknik heyeti tebrik ediyorum. Maçın skoru karşılıklı atılan golle 1-1 bitti. Paşabahçe'mizin golünü Serdar kaydetti. Ligi rakibimizle aynı puanda bitirdik fakat üçlü averaja kaldığımız için şampiyon Sultangazi oldu. Başınız dik olsun çocuklar. Siz herşeyin yapmış olduğunuz mücadele ile formanızla akıttığınız ter ile herşeyin en iyisine layıksınız. Bunu muhteşem Paşabahçe taraftarı zaten maçtan son size gösterdi. Bir şampiyon gibi ayakta alkışlandınız ve şampiyon gibi dik durun arkadaşlar. Sizi seviyoruz ve göstermiş olduğunuz emeğe saygı duyuyoruz. Senelerdir yaşayamadığımız şampiyonluk hayalleriyle bu seneyi bitirdik. Bütün sezon boyunca şampiyon olacağız dedik. Olamadık. Ama ligin son maçına kadar o havayı soluduk. Bize o heyecanı yaşattınız. Yapmış olduğunuz bu onurlu mücadeleyi takdir ediyor , ellerimiz patlayıncaya kadar alkışlıyoruz.

TEŞEKKÜRLER ÇOCUKLAR...


DİP NOT : Paşabahçe stadı tarihi günlerinden birini yaşadı. Stadın kapısı saatler öncesinden kapandı. İçeri giremeyen seyirciler saha dışından , balkonlardan maçı seyretmek için birbirleriyle yarıştı. Takımın muhteşem destekleyen paşabahçe seyircisini tebrik ediyoruz. Bu senenin şampiyonu Taraftardır. Maçtan sonra yaptıkları tezahürat ise duygu dolu sahneler yaşattı.. Bazı futbolcularımızın gözyaşlarına hakim olmadıkları ve bu taraftara şampiyonluk hediyesi veremediklerinden dolayı çok üzgün oldukları gözlendi. İşte o tezahürat.

Başın öne eğilmesin
Aldırma paşa aldırma
Başın öne eğilmesin
Aldırma paşa aldırma
En büyük sen değilmisin
Aldırma paşa aldırma
Paşa aldırma
En büyük sen değilmisin
Aldırma paşa aldırma
Paşa aldırma..........

13 yorum:

  1. ben beöyle hakemin ta .......... ,,nerde var böyle bir şey ya
    takım final macında bile 3 gol atıyor gol arıyor macı istiyor ama paşabahçenin şampiyon olmasını istemiyen tek bir kişi vardı oda ibne hakemdi
    o genclerin emeğini herkesin gözunun içine baka baka çaldı

    YanıtlaSil
  2. Son yıllarda seyrettiğim en güzel maçlardan bir tanesiydi ,Ben ilk def a paşabahçenin macını bu kadar kalabalık gördum
    Aşkın hoca gercekten çok iyi ve tempolu bir takım yaratmış son dakikaya kadar şampiyonlugu kovaladı takımı bize bu mutlulugu ve heyecanı yaşattıkları için futbolcu kardeşlerime ve teknik ekibe teşekkürler
    Hırsız hakeme bir şey yazmak istemiyorum ........

    YanıtlaSil
  3. Selamlar.Bu saatten bu sonuçtan sonra ne söylenir bilemiyorum.Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirimki bu takım görevini layıkıyle yapmıştır.Tarihi birgün yaşadık.Takımımıza Beykozun her noktasından destek gelmişti.Açıkçası ben bile böyle bir destek beklemiyordum.Takıma destek mesajları yazmıştım ama bu kadar seyirci açıkçası olağanüstüydü.Stadda yaklaşık 3 bin civarında PAŞABAHÇE taraftarı vardı.Şu anda sesim kısık konuşmakta bile zorlanıyorum.Herkes harika destek verdi ama maalesef olmadı.Biz herşeyi yaptık.3 GOL ATTIK AMA biri sayıldı.2.YARI neredeyse tek kale oynadık ama başaramadık.Sultangazi takımı sadece 2-3 kez geldi bir golle istediklerini alıp gittiler.Hakem canımızı çok yaktı.Bu hakem bırakın final maçını minikler ligi maçı bile yönetecek kapasitede değildi.Ya da bilinçli olarak maça çıkmıştı.Son söz olarak Takımımız gelecek seneye moralini bozmadan daha iyi çalışarak bölgedeki işadamlarından daha fazla destek alarak yola çıkarsa önümüzdeki sene uzak ara şampiyon olur.Ben tüm teknik ekibe tüm futbolcu arkadaşlarıma takımımızı coşkuyla destekleyen tüm taraftarlarımıza teşekkür ediyor.Saygılar sunuyorum.ÜMİT YILMAZ ÇUBUKLU

    YanıtlaSil
  4. bütün futbolcu kardeşlerimize teşekkkür ediyoruz . paşabahçe benim şahit olduğum en tarihini gününü yaşadı belki sonuç istediğimiz gibi olmadı ama sağlık olsun bundan sonrası için daha iii olacak eminim sadece umutsuz olmasınlar hem semtleri hemde ilçeleri onların arkasında olan abileri ve kardeşleriyle dolu

    paşabahçe meydan
    farfar murat

    YanıtlaSil
  5. canımız yanıyooooor, cocukların gözyaşları olmasaydıda bu aq mun macı 5 o malüp bitseydi,, koca koca cocukların gözyaşları icimizi parcaladı, ulan sadece oraya oturmaya icmeyemi gelionuz hicmi gücünüz yok federasyonda gerekli yerlerde ulan hicmi bişiyi beceremessiniz, bakın rakip neler yapmış? 3 gol bir sayıldı? bu cocuklar bi sizi yenemedi be bi siziiiiiiiiiiii. yazııık bu cocukların gözyaşlarına yazıııık. hoca bu takımı dagıtma bu cocuklar seneye silme yaparlar bilesin..

    YanıtlaSil
  6. murat abi: vermiş oldugunuz desteklerden bize inanmışlıgınıza mütiş bir grup olusunuza(MEYDAN) bütün sporcu kardeşlerim adına teşekkür ederim bu takımdaki herkes sizden aldıgı destekle buralara taşıdı takımı

    YanıtlaSil
  7. yönetimin amınakoyım ben trilyonluk takımlara kuruş almadan mucadele ediyorlar görün görün

    YanıtlaSil
  8. bilge erman mennan gökhan erhan serdar yavuz dinçer osman ersan isak ozan sefa berkant cem kemal cemre kerem yagız ali ayhan burak ve aklıma gelmeyen bütün ASLAN YÜREKLİLER. her birinize ayrı ayrı teşekkür ederiz PAŞABAHÇE halkı birlik beraberlik cümlesini okadar uzun zamandır telafuz etmiyorduki bu cümleyi tekrar akıllara getirttiniz,, dörtbin kişi birlik beraberlik icin ordaydı bunu BAŞARTTINIZ bizlere,semtimiz İŞci semtidir birde fabrikalarımız kapatıldıgında böyle kenetlenmiştik. bana işcisi oldugum şişecam fabrikasının kapatılmasını protesto mitinglerini, grevlerini hatırlattınız birligi beraberligi. okadar hoşuma gittiki ortaya koymuş oldugunuz futbol final sampiyonluk vs degil !! klübümüze olan bağlılıgınız sahadaki savasınız gözyaşlarınız. hakkınızdı sampiyonluk falan yazmayacagım acıtasyon yapmayacagım zaten rakibinizden cok cok daha iyi takım oldugunuz özellikle ikinci yarı bariz görülüyodu atmış oldugunuz üc gol var ortada oynadıgınız bilincli futbol organize futbol. hatta macı izlerken cimenlerin arasında:) (almadılar bizi tribüne napalım) :) icten ice gülüyordum. amatör mac izliyorum ne bekleyebilinirki sonucta doldur boşalt itiş kakış vur kır aaaaaa !!! mütiş bir bilinc takımda herkes nerden ne oynamalı nasıl pozisyon almalı yapıyor sistemli oynuyor !!! inanamadım yemin ediyorum inanamadım !! nekadar cok gec kalmışım bu cocuklara ben dedim nekadar.. tıkır tıkır futbol keyif veren futbol yakalanan organize pozisyonlar (özellikle ortasahada yapılan ücbeş kısa pas dan sonra araya sokulan topa sol acıgımızın girdigi pozisyon fevkaladeydi gol olmasada) cok uzun tuttum özür dilerim ama senelerin birikimi cocuklar.. bende eski bir paşabahçe ftbolcusuydum.. isimlerinizi federasyonun saffalarından buldum yazdım cocuklar :) yazıyıda cocuguma yazdırıyorum.. ben beceremem:) bana,bizlere PAŞABAHÇEliligi hatırlattınızya helal olsun size,,, şampiyonluk oynadıgınız futbolla yemin ederim hakkınızdı,, kaptanınız, santraforunuz, ortasahadaki sekiz numaranız özellikle sekiz numaranız ve golü atan cocuk cok cok yetenekliler bu yazdıklarım öne cıkan arkadfaşlardı diger herkes de mükemmele yakın sporculardı herbirinizi yanaklarından öpüyorum ALLAHA emanet olun

    YanıtlaSil
  9. MEYDAN !!! bizi yanlız bırakmayın seneyede

    YanıtlaSil
  10. Allah ömür verirse seneye de bir Çubuklulu olarak takımımızın yanında olacağım.6 ve 8 yaşlarında 2 tane oğlum var.Allah nasip ederse onlara da semtimizin sevgisini öğreteceğim.Okuldan vakit bulduklarında onları da maçlarımıza getireceğim.Beykozlu Paşabahçeli Çubuklulu olmanın mutluluğunu onlara da öğreteceğim.Buna buradan söz veriyorum.Paşabahçe maçlarında 1 seyirci bile olsa o ben olacağım.İmkan buldukça deplasmanlara da gideceğim.Bu takım bu sene bana büyük coşkular yaşattı.Büyük keyifler yaşattı.Hafta sonlarını iple çektirtti.Hepsine helal olsun.Saygılarımla ÜMİT YILMAZ.

    YanıtlaSil
  11. ümit kardeş sen ne güsel bir adamsın,, yadıkların icin bize inandıgın icin cok tşk ederiz pşbhçe sk stpr

    YanıtlaSil
  12. sag cizgideki cocuk her kimse futbolu bıraksın orda okadar seyirciye eziyet etmeye hakkı yok.hocanın yegenimidir kardeşimidir nedir anlamadım nasılbirözelligi varda biz göremedik hoca onbirde oynatıyon

    YanıtlaSil
  13. o zaten sezon bası bırakmıştı sonrda hep yedekti

    YanıtlaSil