31 Aralık 2010 Cuma

OKUR YORUMU



Selamlar arkadaşlar. Bundan sonra haberlerimize yapılan güzel yorumları sizinle paylaşmak istiyorum. Bazen o kadar güzel yorumlar alıyoruz ki duygulara tercüman oluyor. Hak vermemek elde değil. İşte bunlardan biri. Yayınladığım okur yorumu biraz geç oldu ama yinede sizinle paylaşmak istedim. ( Ümit Yılmaz isimli arkadaşı tanımıyorum ama çok güzel yorumlar yapıyor haberlerimize. Kendisine gerçekten teşekkür ediyorum )


Selamlar arkadaşlar.Ben Ümit YILMAZ.35 yaşındayım Çubukluluyum ama Pazar günü daha çok PAŞABAHÇE liyim.İnanılmaz coşkuluyum.İnanılmaz inançlıyım.İnanılmaz heyecanlıyım.Maç günü yaklaştıkça daha da heyecanlı olacağım.Arkadaşlar PAŞABAHÇEmiz hepimize çok şey verdi.Kimimiz CAM farikasının kimimiz TEKEL fabrikasının ekmeğiyle büyüdük.Hastalandık PAŞABAHÇE SSK da tedavi olduk Sağlığımıza kavuştuk.Kimimiz FERİT İNAL de Kimimiz Su Ürünlerinde okuduk.Bu sayede iş güç sahibi olduk.Kimimiz sevgililerimizle İskelede buluştuk gezdik tozduk.Kimimiz Sultaniye parkında dostluklar kurduk.Kısaca PAŞABAHÇE herşeyimiz oldu.Ondan çok fazla şeyler aldık.Hepimize bir çok güzellikler verdi SEMTİMİZ PAŞABAHÇEMİZ.Pazar günü PAŞABAHÇEMİZDEN aldıklarımız için teşekkür etme vakti.Sadece destek istiyoruz.Bu kadar aldıklarımıza karşı çok şeymi istiyoruz arkadaşlar.Sadece coşkulu tempolu destek.Herşeyimizle duygularımızla yüreğiyle bitmek bilmeyen enerjimizle dualarımızla PAŞABAHÇEMİZİN futbolcu kardeşlerimizin yanında olalım.Bizim vereceğimiz destek kıvılcım olacak ve şampiyonluk ateşini yakacaktır.Herkeste bendeki heyecanı görmek istiyorum.Belki çok duygusal şeyler yazmış olabilirim ama inanın hiçbirisi yalan değil.Herkese şimdiden desteği için teşekkür ediyorum.BEYKOZSPORUMUZUN zor günler geçirdiği bu günlerde hep beraber önce PAŞABAHÇEMİZİN sonra BEYKOZUMUZUN yanında olalım.Maçta Boğazın yargıçlarınıda görmek temennisiyle.Herkese güleryüzlü mutlu günler dileklerimle.ÜMİT YILMAZ.

2 yorum:

  1. söylenecek çok şey bırakmamıs ümit hocam, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. ümit kardeşim bizler işci annelerin babaların evlatlarıyız hepimizin standartlarını hepimizin PAŞABAHÇE dendiginde akla ilk gelen seyleri yazmışşın, negüselde etmişsin,, eyvallah

    YanıtlaSil