20 Aralık 2010 Pazartesi

İSHAK KUŞ DİYOR Kİ


İshak kuş'u bu senenin yıldızları arasında gösterebiliriz. Çok kritik maçlarda attığı gollerle adından çok bahsettirdi. Kendisiyle yapmış olduğum görüşmede takımıyla ve kendisiyle alakalı şunları söyledi. " Bu sezon gerçekten çok iyi bir performans sergiledim. Tabi göstermiş olduğum bu performansta arkadaşlarımın ve bana güvenen hocamın çok büyük etkisi var. Sizinde dediğiniz gibi kritik maçlarda atmış olduğum goller takımıma puan veya puanlar kazandırdı. Bu sene olacağımız şampiyonlukta benimde payım olacağı için çok sevinçliyim. Olacağımız şampiyonluk için diyorum çünkü bundan en ufak bir şüphem yok. Bu hafta sonu oynayacağımız Sultangazi maçında şampiyonluk turunu sahamızda taraftarlarımızla birlikte atmanın sevincini yaşayacağız. Bu saatten sonra kimseye hediye edeceğimiz bir şampiyonluk yok. Tarih bu sezon Paşabahçe'nin şampiyonluğunu yazacak ve bu kadroda bende olacağım. Bu şampiyonluğu camiamıza hediye etmek istiyoruz. Paşabahçe bundan öncede çok şampiyon oldu ve olacakta. Bu kulüp herşeyin en güzeline layık. Bütün güzellikleri sonuna kadar hakediyor. Hafta sonu oynayacağımız maçta tribünlerimiz her zaman olduğu gibi dolu olacaktır. Bu şampiyonluk gününü hiç bir Paşabahçe'li kaçırmasın. Stadımız tarihi günlerinden birini yaşayacak. Paşabahçe Meydan bütün sezon boyunca bize çok büyük destek oldu. Şimdi çok istedikleri şampiyonluğu onlara hediye edeceğiz ve onlara bizlere verdikleri bu sonsuz destek için bir nebze olsun teşekkür etmiş olacağız. Tabi seninde desteğini hep ensemizde hissettik. Bizlerin maça konsantre olmasını sağladın. Yeri geldi bizi deplasmanda dahi yanlız bırakmadın. Bize güven verdin. Sayende arşivimizde resimlerimiz oldu. Çocuklarımıza anlatacağımız anılarımızı resimlerle göstermemize yardımcı olmuş olacaksın. Buradan bizi desteklediğiniz için sana ve bütün Paşabahçe taraftarlarına çok teşekkür ediyorum. Birde bu maçta gol atıp tribünlerle sarmaş dolaş olmayı çok istiyorum. Umarım herşey gönlümüzce olur" dedi.

DİP NOT : Benim hakkımda söylemiş olduğu sözler için kendisine çok teşekkür ediyorum. İshak Kuş bana bir forma sözü verdi. Fakat bu forma sözünü Teknik Direktörümüz Aşkın Karadeniz'de vermişti. Sanırım forma garanti oldu gibi. Biri olmazsa diğeri verecektir.

10 yorum:

  1. valla sen yat kalk Aşkın hocaya dua et adam antrenmanlarda sana nerde duracagını ögtretmek için anlatmak için nerelerede neyapacagını göstermek için ömrunun yarısnı yedi be kardeşim
    azda olsa bir şeyler anlamışsın yanii
    inşallah dileğin gercek olur.şampiyonlugu yaşarız

    YanıtlaSil
  2. ishak abi çok iyisin yaa

    YanıtlaSil
  3. Bu sözler İshak'a ait olamaz...

    YanıtlaSil
  4. ya bu adam o kadar etkilimi ya gecen sene çok kötuydu psikopat gibi dolaşıyordu sahada

    YanıtlaSil
  5. isak bukadar cümleyi bir arada kul la na maaz :> :> :> :>

    YanıtlaSil
  6. beyin nakli bile yetersiz kalır bu çocuğa

    YanıtlaSil
  7. yorum yapan herkese kocaman ''OŞT'' öpüyorum sizi kıskanmayın çalışın sizinde olur :=))

    YanıtlaSil
  8. sen şimdi bu cümleler icin uzun süre calıştın mı???? :> :> :> uzun zamandır bukadar boş bir kişilik tanımadım :> :> :> :> çalışın sizinde olur he? :> :> :> :>

    YanıtlaSil